Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

Συνέντευξη Θ. Ζαγοράκη στο "V-Men" του Κυριακάτικου Βήματος

Ως μεγάλο σταθμό της ζωής του χαρακτήρισε τον ΠΑΟΚ ο
Θοδωρής Ζαγοράκης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό . Ο πρόεδρος του Δικεφάλου τόνισε ότι η ομάδα του θέλει να κάνει πρωταθλητισμό ενώ συμπλήρωσε ότι ο κόσμος δεν μπορεί να πληρώνει για πάντα.
Τα κυριότερα αποσπάσματα της συνέντευξης
«Ο ΠΑΟΚ είναι ένας μεγάλος σταθμός της ζωής μου. Θα τον κουβαλάω ως τον θάνατό μου.

Όσα και να έχω περάσει, στο τέλος αυτό που μου μένει είναι μια γλυκιά γεύση. Ως πρόεδρος του ΠΑΟΚ αισθάνομαι τεράστια ευθύνη. Μέσα σε δύο χρόνια της θητείας μου έχω αλλάξει πολύ. Υπάρχουν πολλές στιγμές φορτισμένες συναισθηματικά».

«Ο στόχος μας είναι να κάνουμε πρωταθλητισμό.
Το να διεκδικείς πρωτάθλημα, από το “αν δεν το πάρεις είσαι αποτυχημένος” έχει τεράστια απόσταση. Πρωταθλητισμός σημαίνει πως παραμένεις ψηλά. Από τη στιγμή που η ομάδα λειτουργεί, θα κάνουμε πολύ προσεκτικές κινήσεις το καλοκαίρι και το μόνο που με αγχώνει είναι το οικονομικό. Ο κόσμος χρηματοδοτεί και πρέπει να μην ξεφεύγουμε. Πρέπει να περιορίσουμε τα λάθη μας πάρα πολύ».

«Είναι σίγουρο πως κάποτε θα αποχωρήσω. Δεν μπορώ να είμαι μια ζωή πρόεδρος στον ΠΑΟΚ. Κάτι μπορεί να μας συμβεί. Είναι αδιανόητο για τον ΠΑΟΚ να μην υπάρχει κάτι έτοιμο να μας αντικαταστήσει. Δεν αισθάνομαι καμία ανάγκη να γαντζωθώ. Δεν είναι τρόπος ζωής για εμένα να είμαι παράγοντας. Πρέπει να βρεθεί ένας ισχυρός οικονομικός παράγοντας για να διοικήσει τον ΠΑΟΚ. Λέμε πως ο ΠΑΟΚ είναι μία λαϊκή δημοκρατία, αφού συντηρείται από τον κόσμο του. Ως πότε όμως θα πληρώνει ο κόσμος; Ο κόσμος θέλει τρία πράγματα. Να δουλεύεις, να του λες την αλήθεια και να υπάρχουν άμεσα αποτελέσματα στο γήπεδο».

«Δεν έκρυψα ποτέ τη σχέση μου με τον Βασίλη Γκαγκάτση και δεν πρόκειται να απολογηθώ για αυτή. Αυτός ήταν ο πρόεδρος στην ΕΠΟ και εγώ στον ΠΑΟΚ. Ο καθένας κοίταζε τη δουλειά του. Είναι τόσα χρόνια παράγοντας και μπορείς να πάρεις πράγματα από αυτόν μιλώντας μαζί του. Αυτό δεν σημαίνει ότι πως διοικούσε τον ΠΑΟΚ, όπως λένε κάποιοι».

«Λένε πως είμαι ανεκτικός με τους οπαδούς. Εγώ απαντώ ότι επικροτώ μια προσπάθεια που γίνεται. Αυτά τα παιδιά ήρθαν και μου είπαν πως θέλουν να βοηθήσουν. Πήραν σημαντικές αποφάσεις, βελτίωσαν την οργάνωσή τους, σύστησαν επιτροπές και η κατάσταση στην Τούμπα άλλαξε προς το καλύτερο. Δεν μπορούμε να τους καταδικάσουμε όλους για προβλήματα που προκαλούν λίγοι. Δεν είμαι ανεκτικός. Απλώς αναγνωρίζω ότι μια άρρωστη κατάσταση δεν γιατρεύεται από τη μία μέρα στην άλλη».


«Το γήπεδο της Τούμπας, έτσι όπως είναι σήμερα, μας κρατάει πίσω σαν ομάδα. Είναι ένα γήπεδο 50 ετών που ενώ χωράει 30.000 κόσμο, έχει μόνο έξι εισόδους. Δεν πρόκειται να το παίξω έξυπνος σε κανέναν από τους παραδοσιακούς παράγοντες της ομάδας, όμως είμαι υποχρεωμένος, αν δω ότι καθυστερούν κι άλλο, να τους πω την αλήθεια. Ότι σε αυτό το γήπεδο δεν μπορούμε να οδηγήσουμε την ομάδα στο σημείο που θέλουμε».

πηγή: V Men (Βήμα της Κυριακής)

5 σχόλια:

Μιχάλης Ρ. είπε...

Μαζί του κι ότι βγεί.

Μιχάλης Ρ. είπε...

Αυτή η αποστροφή της συνέντευξης μου αφήνει ερωτηματικά. Εσύ «Α» πως την ερμηνεύεις: «Δεν πρόκειται να το παίξω έξυπνος σε κανέναν από τους
π α ρ α δ ο σ ι α κ ο ύ ς π α ρ ά γ ο ν τ ε ς της ομάδας, όμως είμαι υποχρεωμένος, αν δω ότι καθυστερούν κι άλλο(;), να τους πω την αλήθεια. Ότι σε αυτό το γήπεδο δεν μπορούμε να οδηγήσουμε την ομάδα στο σημείο που θέλουμε».

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@Μιχάλη, εγώ κατάλαβα οτι θα πει στον Ερασιτέχνη "αν δεν συντομεύσετε τις διαδικασίες και δεν καταλήξετε σύντομα, θα ξεκινήσω ενέργειες για γήπεδο της ΠΑΕ, κι εσείς κάντε την Τούμπα μαρουλοχώραφο"

palalos είπε...

Αυτό που θα ήθελα να θίξω, ειδικά στις μικρότερες ηλικίες είναι μακριά από την παγίδα της προσωπολατρίας…ο Ζαγοράκης αγαπάει τον ΠΑΟΚ μας αναμφισβήτητα…και σε αυτά τα μεταβατικά δύσκολα χρόνια προσφέρει τα μέγιστα…όμως το είπε ξεκάθαρα ότι δεν θα είναι για πάντα πρόεδρος και χαίρομαι διότι έτσι έδειξε για άλλη μια φορά ότι δεν είναι άνθρωπος που θα στρογγυλοκαθίσει σε μια καρέκλα, και θα εκμεταλλευτεί την αγάπη του κόσμου για τον ΠΑΟΚ…ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ, δεν πρέπει ποτέ να προσωποποιηθεί ο ΠΑΟΚ…Ο ΠΑΟΚ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ…ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΠΗΛΕΥΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ….

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@παλαλέ, σωστός!