Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Πήρα και δημοσιεύω για όποιον μπορεί και θέλει










ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ



ΑΥΤΑ ΕΙΝΑ ΤΑ ΣΚΥΛΆΚΙΑ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΛΕΓΡΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΟΧΑ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ !!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΕΔΩ ΚΟΝΤΑ. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Επικοινωνία τηλ. 6947 796263 Αννα Γερολύμπου

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επειδή τα λατρεύω τα σκυλιά δεν θα μπορούσα να μην το ανεβάσω. Αντε και σε κανά ενάμιση μήνα θα γεννήσει η σκυλάρα μου και θα γίνει χαμός στο σπίτι.

http://descracia.blogspot.com/2009/03/blog-post_09.html

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@paokland-descracia, όπως είδα στην τηλεόραση, κάποιοι μετανάστες (Ασιάτες) μαζεύουν αδέσποτα και τα... τρώνε

zoyzoy είπε...

Είναι τρισχαριτωμένα όλα ας βρεθούν κάποιοι να τους προσφέρουν στέγη!Είμαι και μίλια μακριά!!

Ανώνυμος είπε...

Μαμησε τα, αν πετύχω κάτι τέτοιο σεν ξέρω πως θα αντιδράσω.....