Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

Λεφτά με ουρά...για τον πολιτισμό

Δηλαδή το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού δεν είναι ολοκληρωμένο; Τόσα χρόνια λειτουργεί ημιτελές; Τι ολοκλήρωση χρειάζεται; Μέχρι και καφέ - εστιατόριο έχει...

4.988.994,86!!! Αυτά τα 86 λεπτά με τρελαίνουν!!!

8 σχόλια:

nelly είπε...

Εμενα με τρελαινουν τα 4.988.994
Καλησπερα.

MOLEMOU είπε...

NAI ALLA TO KAFE KAI TO ESTIATORIO ETOIMA ,EKEI EINAI KAI TA LEFTA -ESI TORA NOMIZIS OTI AUTO 8A EINAI TO TELEFTEO KONDILI -AM DE POSA 8A FANE AKOMA EDO HMASTE KAI 8A TO DEIS

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Τί ερώτηση Θεέ μου..
Στην Ελλάδα ζείς,μήν απορείς!!
Καλό απόγευμα.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@προς όλους. Πως το έλεγε ο Βέγγος; ΖΗΤΩ Η ΤΡΕΛΛΛΛΑ!

@Ναντια, μα η Ελλάδα δεν σταματάει να μου δημιουργεί απορίες...
Απορώ που γυρνάω τον διακόπτη κι ανάβει το φως, που ανοίγω τη βρύση και τρέχει νερό...

ange-ta είπε...

Αυτά για να καταλάβουμε, που πάνε και που θα πάνε τα λεφτα για να ξεπεράσουμε την κρίση.
Στους δικούς μας, στους δικούς μας, στους δικούς μας!
Τι χες Γιάννη τι χα πάντα.
Θα τελειώσει ποτέ αυτη η αλυσίδα της κλεψιάς, της ανικανότητας;

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Πότε θα γίνει κανένα "ντου" στην τραπεζαρία και δεν θα μείνει τίποτα όρθιο...

Ανώνυμος είπε...

Όπως λέει και ο Πανούσης, "Αφρικανική Δημοκρατία Νοτίων Βαλκανίων". Έχεις, όμως, κάτι απορίες...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Ναι alterapars, έχω φίλε μου, και η προσμονή των λύσεων με συντηρεί.