Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Είπε ο «μεγάλος» από τις Βρυξέλλες…

ότι είναι αντίθετος με τις ελαστικές μορφές απασχόλησης, αλλά κάτω από συνθήκες κρίσης και προκειμένου να μην κλείσει μια επιχείρηση, τις αποδέχεται με τον αυστηρό περιορισμό της προσωρινότητας.
Μάλιστα!
Δεν ξέρει και προφανώς δεν ξέρει κανείς στην κυβέρνηση και στις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες για το καρκίνωμα που λέγεται 4ωρη απασχόληση (με μισό ένσημο) και απεριόριστες υπερωρίες. Το καρκίνωμα που κατατρώει το εισόδημα των εργαζομένων και το χτίσιμο συνταξιοδοτικού δικαιώματος, αλλά και τα εισοδήματα των Ταμείων και τα φορολογικά έσοδα του δημοσίου.
Εν τάξει, έχουν πολλά στο κεφάλι τους, ας τους βοηθήσω λίγο σαν υπεύθυνος πολίτης.
Εδώ και χρόνια, το «Carefour» (Μαρινόπουλος ντε!) και η εταιρία εξυπηρέτησης αεροσκαφών σε διάφορα αεροδρόμια «Swissport» (πρώην Λάτσης, νυν δύο άλλοι) απασχολούν τους υπαλλήλους τους αποκλειστικά με αυτό τον τρόπο. Και να ‘ταν μόνο αυτοί…
αύριο "η Δίκη" συνεχίζεται

5 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Αυτό το εργασιακό είναι ένα θέμα που καίει και όσο περνάει ο χρόνος θα καίει περισσότερο.Το κακό είναι που δεν μπορούμε να αντισταθούμε.Είναι μια να τ'ανοίξω!!

Unknown είπε...

Ολοι γνωρίζουμε τον Τριαντη,τον σεβάσμιο αγωνιστή που μέχρι τα βαθιά γεράματα,πρωτος στον αγώνα.
Οταν κάποτε τόλμισα να ζητήσω από την ΑΔΕΔΥ,να κατεβούμε ως συμπαραστάτες σε μια από τις δικαιές διαδηλώσεις τους,εμειναν παγερα αδιάφοροι!!
Το επιχείρημα μου??αν θέλεις ιδιοτελές!!!εβλεπα πως ερχόταν ο καιρός μας!!!
Εφυγα απο την υπηρεσία με 23 χρόνια,αν εμενα λιγο περισσότερο σίγουρα θα ειχα κάνει φυλακή,καθώς κάποιον θα ειχα στείλει στα θυμαράκια,θλίβομαι οταν διαπιστώνω πως βγήκα αληθινή,γυναίκες με 35 χρόνια υπηρεσία θα παίρνουν πολύ λιγώτερα από οτι εγω,κι ομως ακόμη δεν εχουν γεμίσει τους δρόμους,ενα ημερομίσθιο ειναι παιδιά!!!!!!!!!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Έστω και μισή,κάποιοι πρόλαβαν και πήραν μία συνταξούλα!Εγώ τώρα είμαι 24 και μισό,έχω δουλέψει διακεκομένα πού μας κάνεουν περίπου 14 μήνες,τά δέ ένσημα πού έχω είναι μόλις 128!!!
Πείτε μου σας παρακαλώ,άν ποτέ πάρω σύνταξη για πότε το κόβετε;Εγώ πάντως όχι πρίν τα 8ο άν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση!!
Καλό βράδυ..

Unknown είπε...

ΝΑΝΤΙΑ,στο χέρι σου ειναι να το παλαίψεις,μη το βάζεται κάτω,πολλοί απο μας τους μεγάλους ειμαστε δίπλα σας,κοντά σας,οσο κι αν αυτό ακούγεται λιγάκι υποκριτικό,υπάρχουμε και μεις που δεν λισμονίσαμε,πρέπει να αγωνισθείται ,και πρεπει να ξέρατε πως μετα από σήμερα τα πράγματα δεν θα μοιάζουν καθόλου με χθές,μην επιτρέψετε να σας πάρουν τη ζωή μέσα από τα χερια.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Μην ανέχεστε να παίζουν με τα όνειρά σας...