Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

ΟΧΙ στη λαγάνα της Δευτέρας

Είμαι λάτρης των παραδόσεων, τις υποστηρίζω σαν ένααπό τα συστατικά της ράτσας μας. Λένε πως ήθη, έθιμα, γλώσσα και θρησκεία, είναι αυτά που χαρακτηρίζουν ένα έθνος. Εδώ και χρόνια εμείς, έχουμε προσθέσει ακόμα ένα.

Την ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ.
Μία λαγάνα δεν έχει τίποτε περισσότερο από το κοινό ψωμί και παρ’ όλο που αυτό είναι ήδη πολύ ακριβό, με δεδομένες τις πολύ πεσμένες (50%) τιμές σιτηρών, αλεύρων και πετρελαίου, έρχονται τώρα οι αρτοποιοί να διαθέσουν το παραδοσιακό αυτό προϊόν σε ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ τιμή από το ίδιο καθημερινό ψωμί (σε άλλο σχήμα).

Και βέβαια, μόνο κατ’ όψη είναι ίδια η σημερινή λαγάνα με αυτήν που απαιτεί η παράδοση. Είναι ένα αρπακολατζίδικο παρασκεύασμα σε τιμή ντελικατέσεν. Αφήστε την λοιπόν στα ράφια και ίσως του χρόνου την αγοράσετε στην τιμή που πρέπει.
Ας κάνουμε μια αρχή…

5 σχόλια:

ange-ta είπε...

Λέω να μάθω να την κάνω μόνη μου, γιατι λατρεύω τη λαγάνα, παρότι δεν τρώω ψωμια για να μην παχύνω.
εχεις απόλυτο δίκιο και μένα μου τη σπάει η τιμή της.

καλή ....σαρακοστή!
(ξέρεις απο αυτη που κάνουμε για άλλους λόγους)

Unknown είπε...

Δεν είναι δύσκολη η παρασκευή της οπότε καλύτερο θα ήταν να μην την αγοράσουνε.Έχεις δίκιο.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@ange-ta, κι εμένα μ' αρέσει αλλά από φέτος αποφάσισα τέρμα. Πήρα το Σαββάτο ψωμί και για Δευτέρα (κατάψυξη, το βγάζεις Δευτέρα πρωί και το μεσημέρι είναι σαν φρέσκο) Α! Σαρακοστές και τέτοια δεν τα τηρώ, είμαι εναντίον των στερήσεων. Πάντως την ευχή την ανταποδίδω!

@Πασχαλίνα, τουλάχιστον πληρώνεις τα υλικά και λες "το 'φτιαξα εγώ"
Πίσω ρε κερδοσκόποι μαυραγορίτες...

zoyzoy είπε...

Έχεις δίκιο όπως και τα αρτοσκευάσματα Χριστούγεννα και Πάσχα(Χριστόψωμα)που τα πουλούν τις συγκεκριμένες μέρες στην 3πλάσια τιμή.Έχουν καταντήσει είδη πολυτελείας, ενώ αν το πάρεις οποιαδήποτε άλλη μέρα έχει ούτε τι μισή τιμή.Εγώ παίρνω λαγάνα την Παρασκευή με 1,1/2ευρώ τη βάζω κατάψυξη και την Καθαρή Δευτέρα είναι της ώρας και δεν με μαδάνε....

zoyzoy είπε...

Καλό Μήνα και καλή Σαρακοστή!!