Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Ντροπιασμένος…

Σήμερα ήταν η τελευταία φορά που πήγα στο γήπεδό μας για φέτος τουλάχιστον, και για του χρόνου θα πρέπει πολλά πράγματα να αλλάξουν.
Ανηφόρησα την Κλεάνθους πατώντας τα τελευταία 100-150 μέτρα πάνω σε σπασμένα μπουκάλια που είχαν πετάξει οπαδοί στην σύγκρουσή τους με τα ΜΑΤ όταν προσπαθούσαν να επιτεθούν στο πούλμαν της αποστολής του ΟΣΦΠ.
Το γήπεδο γεμάτο πριν τις 6. Δεν πα να γράφαμε κι εγώ και άλλοι τις τελευταίες μέρες για το πόσο σημαντικό ήταν να μην έχουμε επεισόδια, την πρώτη γεύση την πήραμε όταν μπήκαν οι ομάδες για ζέσταμα. Ενώ από τα μεγάφωνα μεταδιδόταν έκκληση του Θ. Ζαγοράκη για ήρεμες συνθήκες και προστασία του γηπέδου, το τμήμα αυτό του«λαού του ΠΑΟΚ» τον χαβά του, ο καθένας έριχνε μέσα ότι είχε στα χέρια του. Δεύτερη δόση και παρά την δεύτερη ανακοίνωση «ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ Θ. Ζαγοράκης σας καλεί….» με την επίσημη είσοδο των ομάδων, ο ουρανός έβρεχε πλαστικά μπουκάλια, ρολά ταμειακών (ολόκληρα) πυρσοί , φωτοβολίδες, κροτίδες και το ωραίο είναι ότι τα περισσότερα μπουκάλια έπεφταν από την Θ1. Δύο ή τρία κόρνερ κέρδισε ο ΟΣΦΠ από την πλευρά της Θ4 και το τι έπεφτε μέσα δεν λέγεται. Τέλειωσε το ημίχρονο ενός κάκιστου ποδοσφαιρικού θεάματος και στο δεύτερο απεδείχθη ότι την Θ4 την συναγωνιζόταν επάξια η 7 και η 8. Η ομάδα μου ήταν κάκιστη απέναντι σ’ έναν αντίπαλο που παρέταξε 5-6 αναπληρωματικούς οι οποίοι ήταν καλύτεροι από τους δικούς μας όχι μόνο τους 2-3 αναπληρωματικούς αλλά και από τους πρωτοκλασάτους. Έρχεται κι ο Χούτος να θέλει να γίνει ήρωας και να στερεί το γκολ στην μοναδική ευκαιρία που είχαμε και παρ’ όλο που ο αντίπαλος έπαιζε με 10 ένοιωθα ότι πιθανότερο να δεχθούμε εμείς γκολ παρά να πετύχουμε. Στο τελευταίο δεκάλεπτο πιέσαμε αλλά οι κάφροι φρόντισαν να διακόψουν το παιγνίδι με τα γνωστά. Το κερασάκι ήταν με τη λήξη όταν ένας τσόγλανος κυνήγησε τον Νικοπολίδη ο οποίος με μια ξεγυρισμένη κλωτσιά τον ξάπλωσε και υπο την προστασία του Χαλκιά μπήκε στη φυσούνα.
Αυτά που γίνονται στο γήπεδό μας, δεν γίνονται σε κανένα γήπεδο και δυστυχώς η ΠΑΕ δείχνει ανήμπορη να τα σταματήσει. Αν δεν υπήρχαν τα κολουάρ του στίβου τα αντικείμενα θα έφταναν από τη μία πλάγια γραμμή στην άλλη.
Είμαι από εκείνους που δεν υποστηρίζουν τη νίκη με κάθε μέσο, από εκείνους που δεν ανέχονται τη βία, από εκείνους που ντράπηκαν περισσότερο απ’ όσο λυπήθηκαν για την ήττα.
Όσοι προτίθενται να σχολιάσουν ρωτώντας «Παοκτσής είσαι εσύ;» ας μη κάνουν τον κόπο. Όταν εγώ ήμουν ΠΑΟΚ, πολλοί δεν είχαν γεννηθεί ακόμα.
Σήμερα ντράπηκα

9 σχόλια:

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Καλά τα λές φίλε μου,αλλά είπαμε άλλοι προκαλούν και γίνεται ότι γίνεται.
Μιά πεντάρα όμως του χρειαζότανε του μαφιόζου νά έρθει στα ίσια του,αλλά ποιός ξέρει τι παίχτηκε παρασκηνιακά!
Όχι,μην χαλιέσαι για τους ελάχιστους ηλίθιους που έχει κάθε ομάδα.Φίλαθλοι λείπουν απο τα γήπεδα,όχι οπαδοί
Καλό βράδυ και μην μετανιώνεις για τίποτα..

Unknown είπε...

Αν δεν σπάσει ο Ζαγοράκης το κατεστημένο της Θυρας 4 και ορισμένων κάφρον δημοσιογράφων θα είναι πολύ καλύτερα για τον ΠΑΟΚ.
Έπρεπε να τονίσεις για την Βουλγάρικη σημαία στην Θυρα 4 τι δουλειά είχε?
Μήπως ορισμένοι στην 4 ξεχνάνε τα εγκλήματα των Βούλγαρων στους Μακεδονικούς αγώνες?
Είναι η ντροπή των οπαδών η θυρα 4 και ελπίζω ο Ζαγοράκης να τους βάλει μυαλό και με τσαμπουκά γιατί μόνο έτσι καταλαβαίνουν.
Εγώ ξέρεις είμαι ολυμπιακός και ένα έχω να πω ότι παίξαμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο εσάς είμασταν πιο ουσιαστικοί και χάσαμε την μεγαλύτερη ευκαιρία του αγώνα με τον Μήτρογλου να σας τρελάνουμε....

Unknown είπε...

οχι αυτό δεν ειναι ποδόσφαιρο,κάτι πρέπει να γίνει,οσο κι αν σου φαίνεται παράξενο για γυναίκα,ειμαι από πέντε ετών στα γήπεδα[ασυλο,θυμάσαι?] ημουν η μασκοτ της παρέας του πατερά μου που σημειωτέον ηταν ο μόνος οπαδός του ΠΑΟΚ,και δίπλα Αριανοι η Ηρακληδείς,φωνές αγωνία,καυγάδες αλλά ουτε σκέψη για υβρεις μεταξύ τους ουτε σίτες και αμπάρες.
Εχουμε κλάψει νέα παιδιά και δυστυχώς το κακό συνεχίζεται.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@παιδί της πλατείας, για την βουλγάρικη σημαία με ρώτησες σε σχόλιό σου στο χθεσινό "χρόνια πολλά" και σου απάντησα εκεί. Μου ζήτησες να είμαι κόσμιος και είμαι αλλά μη με τσιγκλάς, δεν θα τρελαινόμουν ούτε με Μήτρογλου ούτε με κανέναν άλλο. Εγώ βλέπω μπάλα κι αν συμβαίνει να κερδίσουμε όλα καλά, αν όχι πάμε γι άλλα.

@taspa, αν θυμάμαι λέει, από την ταράτσα του Ασύλου είδα για πρώτη φορά ΠΑΟΚ. Συνομήλικους μας βλέπω...

Unknown είπε...

ασε ρε Γιάννη, διάλεξαν αγώνα να κάνουν το χειρότερο τους παιχνίδι..

ΑΠΕΙΡΩΤΑΣ είπε...

Καλώς ήρθες στο κλαμπ!

Ανώνυμος είπε...

Συνυπογράφω το κείμενο.

Ανώνυμος είπε...

αυτα τα κολοραδιόφωνα φίλε....

συτοι οι ξεφτιλισμένοι καραγκιόζηδες που φανατίζουν με το αζημίωτο τους κάφρους...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@Γιώργο, κάθε τους πρωτοσέλιδο και κάθε εκπομπή, έπρεπε να 'ναι και μια κλήση στον εισαγγελέα...