Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Έτσι θα ξεπεραστεί η «κρίση»… απατεώνες!

Η μάνα μου 92 ετών, χήρα εδώ και 24 χρόνια, έπαιρνε (μειωμένη) τη σύνταξη από τον πατέρα μου που ήταν συνταξιούχος του δημοσίου. Παράλληλα έπαιρνε και το αναλογούν μερίδιο από την στρατιωτική σύνταξη που του είχε απονεμηθεί (έφεδρος αξιωματικός παθών εν υπηρεσία – μερική αναπηρία). Συνολικά 1100 ευρώ. Τελευταία μου παραπονέθηκε ότι δεν τα βγάζει πέρα (πληρώνει και μια γυναίκα που την φροντίζει) και κάνοντας έναν έλεγχο στο βιβλιάριο της τράπεζας που κατατίθενται οι συντάξεις, διαπίστωσα ότι έπαψαν να της καταβάλουν την στρατιωτική σύνταξη από το 2006, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, και τα 1100 είχαν γίνει 800. Το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους στο οποίο απευθύνθηκα, απάντησε ότι δεν μπορεί κανείς να έχει δύο συντάξεις από το κράτος (άρθρο 58 Π.Δ. 169/2007) και προηγούμενες ρυθμίσεις.
Θα πει κάποιος «1100; 800; Τι να πουν κι οι άλλοι με 500;» Θα πω λοιπόν ότι καμιά σύνταξη δεν απονέμεται στους κοινούς θνητούς χαριστικά και όλες είναι ανάλογες των σχετικών κρατήσεων, και φυσικά τα 500 πρέπει να γίνουν 1000 και όχι το αντίστροφο. Τώρα πρέπει να βρω φτηνότερο σπίτι για τη μάνα μου, μιας και με δυό άνεργα παιδιά δεν μπορώ να αναπληρώσω αυτά που οι απατεώνες της κόψανε.

6 σχόλια:

ange-ta είπε...

άστε να πάνε. Σε λίγο όλοι θα πρεπει να αλλάξουμε "σπίτι"
Τι να πεις, και μη χειρότερα.
κουράγιο

Ζησης είπε...

Κοινωνία της Ζούγκλας.
Oi Golden Boys των ισχυρών
2.500 ευρώ την ημέρα
και οι αδύνατοι 800
τον μήνα.
Είναι δυνατόν αυτή
η αγανάκτηση
να μην γίνει χείμαρος
που θα τους πάρει
και θα τους σηκώσει;

alterego είπε...

"Βαλτε ολοι μια φωνη" δεν γινεται διαφορετικα Καλο κουραγιο φιλε

zoyzoy είπε...

Βέβαια,από τους συνταξιούχους κάνουν οικονομία και κόβουν συντάξεις απ΄τα λεφτά τους που τρώνε με 40μασέλες δεν πετσοκόβουν τίποτα!Τα καθίκια!Συγχύστηκα!!!

Kirki είπε...

ασε,σιγά σιγά μας βλέπω...άστεγους μ αυτή την κυβέρνηση.
Μου προκαλούν τόση ανασφάλεια

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Χοχοχο, σ' ένα βαθύ μπουντρούμι,
χοχοχο, μ' ένα μπουκάλι ρούμι.

Για εκεί το πάμε...