Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Οι κυβερνητικοί φωστήρες πέσαν έξω…

Αφού η οικονομική τους πολιτική απέτυχε, αφού ξεπούλησαν μεγάλα κομμάτια δημόσιας περιουσίας, αφού οδήγησαν τα ασφαλιστικά ταμεία σε οικονομική αδυναμία, αφού έκοψαν τη μία από τις δύο συντάξεις που δικαίως έπαιρνε η μάνα μου και χιλιάδες άλλοι, τώρα έφτασαν σε απόλυτη ένδεια.
ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ
τα οποία μάλιστα θα τα νοικιάζουν από τους νέους ιδιοκτήτες.
Κάνοντας ακόμα πιο φτωχό το Δημόσιο, θα κάνουν πλουσιότερους κάποιους ιδιώτες.
Δεν θα σταθώ στην ξεφτύλα τους και την ελαφρότητα με την οποία αυτοί οι άνθρωποι λειτουργούν. Έχω όμως μια πρόταση εγώ ο αδαής, ο μη οικονομολόγος, ο μη πτυχιούχος. Να ζητήσουν από τα ασφαλιστικά ταμεία να αγοράσουν τα ακίνητα. Έτσι θα εξασφαλίσουν τα ταμεία σταθερό εισόδημα και θα αυξήσουν την ακίνητη περιουσία τους. Μόνο σε λάθος επιλογές (δομημένα ομόλογα) ξέρουν να τα οδηγούν;
Οι άχρηστοι!
Λάθος έκφραση, τα άχρηστα τα ξεφορτώνεσαι, αυτούς δεν το βλέπω…

7 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Αυτό μας έλειπε να τους πάρουμε προίκα για όλη μας τη ζωή!Δεν θα τ'αντέξουμε τέτοια τιμωρία!!
Για μπίζνες-μίζες είναι πρώτοι!

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@zoyzoy, είδες; όχι άλλα αθλητικά
;-))

zoyzoy είπε...

Ε,καλά είναι!!
Είμαι τελείως άσχετη και ανεπίδεκτη μαθήσεως!
Αλλά την Τρίτη αν κερδίσουμε θα μας κάνεις αφιέρωμα ???

alterego είπε...

E καλα τωρα!!! Εσυ τα λες, αλλα ποιος σε ακουει;

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@zoyzoy, την Τρίτη; τι είναι την Τρίτη;

Unknown είπε...

καλησπέρα με πρόλαβες,το μόνο που εμεινε να πάρουμε παράδειγμα απο κάποιους Θεσ/νικείς που συνέστησαν σύλογο ζημιωθέντων από την κρίσι?Φαιδρό? δεν το γνωρίζω ακόμη!!!!,Σίγουρα ομως,ενας σύλλογος προάσπισης των Δημοσίων κτημάτων από την πολιτική αυθαιρεσία δεν θα ηταν ασχημη ιδέα.Τριάντα μέλη χρειάζονται και κάποιο ελάχιστο ποσό για την συμμετοχή!!!! Τα κτήρια αυτά,εχουν αποκτηθεί με χρήματα του Ελληνικου λαού.
Ειναι δε τόσο αθλιοι που το ξεπούλημα το ονόμασαν ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ!!!!Εγω αλλο γνωρίζω πως σημαίνει η λέξη ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ!!
Ειδε κανείς την Πολωνία να βγάζει στο σφυρί κανέναν Πυργο?Ειδατε την Ιρλανδία να πουλάει λιβάδια????

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@taspa, φαίνεται πως στις χώρες που αναφέρεις, αντιλαμβάνονται αλλιώς την διαχείρηση της δημόσιας περιουσίας...