Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

Ξοδέψτε τα λεφτά σας στα Σκόπια...

Έτσι κι αλλιώς, στη χώρα μας δεν μπορείτε να βρείτε ενδιαφέρουσες τοποθεσίες, εκδηλώσεις των ημερών, ο εσωτερικός τουρισμός είναι σαν μια περιήγηση σ' έναν τόπο μουντό, μονόχρωμο, με πλήρη απουσία δυνατοτήτων διασκέδασης, οι κίνδυνοι παραμονεύουν σε κάθε σας βήμα (το λένε κι οι Αμερικάνοι), το κλίμα είναι από τα χειρότερα, καζίνο για να τ' ακουμπήσετε δεν υπάρχουν, τα τρόφιμα και η κουζίνα γενικότερα είναι χάλια, και εν πάσει περιπτώσει οι συνθήκες εδώ δεν συγκρίνονται με τα θαύματα που θ' αντικρύσετε στη γειτονική χώρα.
Τώρα αν επιτεθούν στα λεωφορεία σας, σας βρίσουν ή σας πλακώσουν στο ξύλο, δεν χάλασε ο κόσμος. Μπροστά στο κέρδος της εκδρομής, κάποιες παραχωρήσεις είναι ανεκτές.

21 σχόλια:

NOVITO είπε...

Ε ναι...ενώ δικά μας ζώα εδώ δε κάνουν παρόμοιες κινήσεις...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Κάτσε ρε novito, αν αναφέρεσαι στο παιδί από την Αυστραλία που το σκότωσαν στη Μύκονο, αυτό μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Το να ταΐζεις όμως τους δίπλα ιδιαίτερα με την κατάσταση που επικρατεί, εγώ το βρίσκω βλακεία. Αυτό είναι το νήμα της ανάρτησης. Να ζεις στην Ελλάδα και να πηγαίνεις για τουρισμό στα Σκόπια;

Ανώνυμος είπε...

Στη γειτονική χώρα η κυβέρνηση καλλιέργησε συστηματικά το φανατισμό,ειδικά μετα το ελληνικό βέτο.Αν δεν μας θέλουν δεν θα πάμε,αλλά δεν θα ήθελα να δω στη χώρα μας σπασμένα αυτοκίνητα προερχόμενα απο την fyrom .

NOVITO είπε...

Δεν αναφέρομαι προς θεού στο περιστατικό στη Μύκονο, καθώς παρόμοια συμβαίνουν ΣΥΝΕΧΕΙΑ σε αρκετά μέρη, όπως η Μύκονος, εντός και εκτός Ελλάδας.
Προσωπικά θα διαφωνήσω με τη φράση σου "Να ζεις στην Ελλάδα και να πηγαίνεις για τουρισμό στα Σκόπια", καθώς, ως τρελαμένος με τα ταξίδια θα πάω και στην Ελλάδα και στα Σκόπια (ή στα χ Σκόπια), αν και δε μπορώ με τίποτα να συγκρίνω τον εσωτερικό με τον εξωτερικό τουρισμό...τελείως διαφορετικά πράματα. Και για να ξεκαθαρίσω αυτό που είπα: Παρόμοια περιστατικά δεν έχουν κάνει όμως δικά μας καλόπαιδα?? Όχι απαραίτητα με Σκοπιανούς... Απλά δε μπορώ να γενικεύσω ένα τέτοιο περιστατικό και να χαρακτηρίσω έναν ολόκληρο λαό (απ τον οποίο δεν είχα κάποιο παράπονο όταν πήγα...το αντίθετο μάλιστα)

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@novito, επανέρχομαι.
Για να καταλάβεις τι εννοώ, μεγάλη μου επιθυμία είναι να πάω στην Πόλη, αλλά δεν το έχω κάνει μέχρι τώρα. Θα πάω όταν τα χρήματα που θα αφήσω εκεί δεν θα χρησιμοποιηθούν για ενέργειες εναντίον της χώρας μου. Στην περίπτωσή μας, ο κόσμος μπορεί να μην φταίει άμεσα (συζητήσιμο) αλλά δεν θα χρηματοδοτήσω εγώ ούτε τα αγάλματα του Αλέξανδρου, ούτε τις προπαγανδιστικές ενέργειες της γείτονος. Δεν θα γίνω σαν τους επιχειρηματίες που έκλεισαν εδώ επιχειρήσεις και τις άνοιξαν εκεί.

NOVITO είπε...

Bασικά με μπέρδεψες λίγο, με τον συσχετισμό των επιχειρήσεων που "μετακόμισαν" για οικονομικούς λόγους με ένα ταξίδι στη Πόλη. Δεκτός ο λόγος για τον οποίο δε θες να κάνεις ένα τέτοιο ταξίδι, αν και σαν συνέχεια της λογικής σου θα μπορούσε να πει κάποιος ότι δε θα ταξιδέψει ποτέ εκτός του νομού του, για να μην χρηματοδοτήσει το ΥΠΕΧΩΔΕ π.χ..... Τέλος πάντων, μεγάλο θέμα ανοίξαμε απ το πουθενά...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@novito, δεν μ' αρέσει ν' αφήνω μισές κουβέντες. Λέω λοιπόν οτι όπως διαφωνώ με τους επιχειρηματίες που κάνουν επενδύσεις στα Σκόπια και όχι στη χώρα τους, έτσι κι εγώ δεν πάω εκεί να δώσω ούτε ευρώ. Το ίδιο και στην Πόλη. Τώρα πως σου ήρθε στο νου οι νομοί και το Υπεχωδε, με μπέρδεψες. Οπουδήποτε στην Ελλάδα, όχι εκεί. Στο κάτω κάτω, μεγάλος είμαι ας είμαι και λίγο παράξενος...

NOVITO είπε...

To "μεγάλος και παράξενος" τι το θελες ρε συ?? Έχεις μια άποψη και τη στηρίζεις....τι το παράξενο? Ο καθένας έχει τη γνώμη του και ανάλογα πράττει... έτσι κι αλλιώς σα ΠΑΟΚτσής θα το ζήσεις κάποτε το ντου στην Πόλη... ε??? :)

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@novito, "μεγάλος και παράξενος" γιατί ΕΙΜΑΙ. Αθλητικό ντου; Αμήν!

NOVITO είπε...

Και μιας που συζητούσαμε για το θέμα, αυτό και αυτό τα χεις δει..?? Γιατί, είπαμε, το θέμα έχει τελειώσει εδώ και καιρό...εμείς δε το πήραμε χαμπάρι....

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Γι αυτό κι εγώ λέω οτι οι κρεμάλες πρέπει να είναι πολλές...

NOVITO είπε...

Και βέβαια να θυμίσω και αυτό , αλλά και τόσα άλλα.... Άστα να πάνε...

αυτό

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Eχει κάποια λογικά επιχειρήματα κι ο Novito, αλλά κι εγω θεωρώ κοροϊδίστικο να δίνω τα δικά μου λεφτά για να σφετερίζονται το όνομα και την ιστορία της χώρας μου Εχω πάει Κωνσταντινούπολη-αλλά να ομολγησω Οχρίδα και τα τοιαυτα, οχι Πέστε με στενοκέφαλο, ..γηρασμένο ή ο, τι άλλο θέλετε, αλλά, οχι. Τελεία.

Θεόδωρος Α.Πέππας είπε...

Eχει κάποια λογικά επιχειρήματα κι ο Novito, αλλά κι εγω θεωρώ κοροϊδίστικο να δίνω τα δικά μου λεφτά για να σφετερίζονται το όνομα και την ιστορία της χώρας μου Εχω πάει Κωνσταντινούπολη-αλλά να ομολγησω Οχρίδα και τα τοιαυτα, οχι Πέστε με στενοκέφαλο, ..γηρασμένο ή ο, τι άλλο θέλετε, αλλά, οχι. Τελεία.

NOVITO είπε...

Θεόδωρε το όλο θέμα είναι φαύλος κύκλος... Με τη λογική "θεωρώ κοροϊδίστικο να δίνω τα δικά μου λεφτά για να σφετερίζονται το όνομα και την ιστορία της χώρας μου", με την οποία θέλω να συμφωνήσω, αλλά δε μπορώ ως ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ...Φαντάζομαι καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@novito, καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά όταν έχω απαιτήσεις από τις κυβερνήσεις πρέπει να τηρώ και μια ανάλογη στάση πρώτα εγώ.

Μιχάλης Ρ. είπε...

Ο μεγαλύτερος εχθρός στο ζήτημα των Σκοπίων είναι οι λαϊκίστικοι χειρισμοί του θέματος από τις ελληνικές κυβερνήσεις που υιοθέτησαν τους όρους και τις πρακτικές γελοίων πολιτικά υποκειμένων (Παπαθεμελής, Ψωμιάδης, Άνθιμος, Καρατζαφύρερ κα) και οι ξεχαρβαλωμένες από την βλακεία και την άγνοια εθνικές συνειδήσεις των πατριωτών της πλάκας (μαλάκες). Κρατούν ζωντανά τα Σκόπια αυτοί που με 2€ μεροκάματο στους Σκοπιανούς παράγουν προϊόντα, τα εισάγουν ατελώνιστα, τα εξάγουν στην Ευρώπη και επιδοτούνται γι’ αυτό. Κρατά ζωντανά τα Σκόπια η ηρωίνη που παράγεται από το εργοστάσιο που έγινε γι’ αυτό το σκοπό (αφού έκλεισε το αντίστοιχο της Μασσαλίας) και το φυλάν εσωτερικά ο «ουτσεκά» και εξωτερικά οι αμερικανοί. Και ρωτώ, πόσες εκδρομές των ΚΑΠΗ για τα Σκόπια χρηματοδότησε ο Δήμος και οι Νομαρχία Θεσσαλονίκης των πατριωτών του κώλου; Το 65% των αλβανών των Σκοπίων θέλουν να λέγονται Μακεδόνες; Οι Έλληνες πόντιοι είναι περισσότερο «Μακεδόνες» από τους Σκοπιανούς;

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@Μιχάλη ναι, αλλά η τελευταία παράγραφος δεν κατάλαβα τι εννοεί...

Μιχάλης Ρ. είπε...

Πρέπει κατά την γνώμη μου να ξεχωρίσουμε το κάτοικος γεννημένος στη Μακεδονία που γεωγραφικά περιλαμβάνει μεγάλο μέρος της χερσονήσου του Αίμου, από το Έλλην Μακεδόνας συνεχιστής της φυλετικής παράδοσης της μακεδονικής φάλαγγας του Φιλίππου και του Αλέξανδρου. Εάν από την αρχή αποδεχόμασταν τον μακεδόνα σλάβο κάτοικο της Μακεδονίας γεννημένο από ανέκαθεν (μετά το 650) εκεί, όπως αποδεχόμαστε τον έλληνα πόντιο σαν μακεδόνα που εγκαταστάθηκε από το 1922 και μετά εκεί, θα μπορούσαμε να μιλάμε για την Μακεδονία με τον σλάβο μακεδόνα. Αυτό είχαν κάνει και οι τούρκοι που την περιοχή των Σκοπίων την συμπεριέλαβαν στο πασαλίκι του Μοναστηριού και όχι στων Ιωαννίνων και αργότερα στης Θεσσαλονίκης. Έτσι ο κάθε λαός της κάτοικος της μακεδονική γης θα κρατούσε τα εθνικά του χαρακτηριστικά και είμαι σίγουρος ότι ο ισχυρότερος πολιτισμός των ελλήνων θα υπερίσχυε όλων. Σου συνιστώ ανεπιφύλακτα το τελευταίο βιβλίο του Ν. Θέμελη «Οι αλήθειες των άλλων». Εγώ, σαν απόγονος μικρασιάτη παππού εθελοντή μακεδονομάχου από το 1905, βρήκα απαντήσεις και ιστορική γαλήνη.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@Μιχάλη η δική μου θέση δεν έχει να κάνει αν εγώ γυιός Μικρασιάτισας και Ηπειρώτη, δικαιούμαι να λέγομαι Μακεδόνας. Το θέμα είναι για μένα, αποκλειστικά ο σφετερισμός του ονόματος και της Ιστορίας της Μακεδονίας.

Μιχάλης Ρ. είπε...

Από τη στιγμή που η στρατευμένη ιστορία από τον Παπαρηγόπουλο και μετά για λόγους εκκλησιαστικών συμφερόντων, θεωρούν φυλετικά το ελληνικό συνεχές από τον Περικλή και τον Παλαιολόγο μέχρι τον Καραμανλή τον άχρηστο, είναι λογικό να υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις (ιστορικές σοβαρές από ερευνητές ξένους και ντόπιους) και σ’ αυτό το φυλετικό παράλογο πατούν οι Σκοπιανοί για να ισχυρίζονται τα ανιστόρητα που κανένας σοβαρός ιστορικός δεν παίρνει στα σοβαρά. Όμως άλλο ιστορία κι άλλο πολιτική.