Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Το 'πα και ΤΟ 'ΚΑΝΕ!

Κυριακή βράδυ, η τελευταία πτήση για την Αθήνα γεμάτη, 240 επιβάτες και ο κ. Καραμανλής, απλός βουλευτής τότε, κι έρχονται στο γραφείο μου οι «σκυλάδες» της αντιτρομοκρατικής με τα σκυλιά.
-Θα ελέγξουμε το αεροπλάνο, μου λένε.
–Γιατί ρε παιδιά, έχουμε καμιά απειλή;
-Όχι, ταξιδεύει ο Καραμανλής
-Ε καλά, κι άλλες φορές ταξιδεύει…
-Εντολή από πάνω
Επειδή το «από πάνω» περικλείει ένα μυστήριο που καλό είναι να μη προσπαθήσεις να το λύσεις και η έρευνα σήμαινε 30-40 λεπτά καθυστέρηση, έδωσα εντολή να γίνουν αγγελίες περί της καθυστέρησης «για λόγους ασφαλείας» και κατέβηκα στο VIP που βρισκόταν ο βουλευτής, για να ενημερώσω και τον ίδιο.
-Κύριε Καραμανλή θα έχουμε μια καθυστέρηση 40 λεπτών περίπου γιατί η αντιτρομοκρατική ζήτησε να ερευνήσει το αεροσκάφος για την δική σας ασφάλεια.
Καθόταν σε μια πολυθρόνα και κοίταζε προς την πίστα, ούτε διάβαζε, ούτε έπινε, ούτε κάπνιζε, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΥΡΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΞΕΙ. Είτε μίλησα στον ίδιο είτε στον τοίχο, το ίδιο ήτανε. Φαίνεται πως οι προπονητές του του είχαν πει ότι έπρεπε να φέρεται σαν αρχηγός και πριν ακόμα γίνει. Δεν είπε τίποτα κι εγώ περίμενα κάποια δευτερόλεπτα μπας και πεί κάτι, ή κάνει κάποια κίνηση που θα ‘δειχνε ότι με άκουσε. Μπα! Έφυγα λέγοντάς του «θα στείλω μια συνοδό όταν θα ‘μαστε έτοιμοι»
Το μόνο που σκέφθηκα, ήταν «μαλάκα μου, έτσι και γίνει αυτός πρωθυπουργός, θα μας πηδήξει»
Ρε παιδιά, δεν κατάπινα καλύτερα ένα μαγγάλι κάρβουνα, το ‘πα και ΤΟ ‘ΚΑΝΕ.

Σημ. το συμβάν δεν είναι παραμύθι.

12 σχόλια:

Unknown είπε...

Ας τα μαγκάλια,και κοίταξε να ξανακάνεις καμιά ευχή,ακόμη ακόμη φώναξε με να κάνουμε αποδειπνο στην Π.Δεξιά,που ξέρεις,μάνα ηταν κι αυτη.
καλημέρα,

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Α! εγώ φταίω ε;

Μιχάλης Ρ. είπε...

Εχω ακούσει απο ανθρώπους που λένε οτι ήταν φίλοι του, πράγματα που δεν γράφονται. Επικίνδυνος αλαζών, παρουσιάζει όλα τα ελαττώματα μιας ξεπεσμένης βλαχοαριστοκρατίας οι τελευταίοι εκπρόσωποι παγκοσμίως νομίζω ότι είναι στον τόπο μας. Γνώρισα τον αδελφό του τυχαία πριν από χρόνια στην ορεινή Αρκαδία. Ο άνθρωπος ήταν εντυπωσιακά «εντάξει» με σεμνότητα και απερίγραπτη γλυκύτητα μέσα από ροκ εμφάνιση. Τελικά ο προβληματικός της οικογένειας ήταν, δυστυχώς για όλους μας, ο Κώστας της Νατάσσας… Γιατί «άθλιε» δεν μας προφύλαξες νωρίτερα;

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@Μιχάλη, δεν σας "προφύλαξα" ε;
Ήμαρτον!

Unknown είπε...

Ελα μωρέ ο Καραμανλής φταίει τόσα Χρόνια μας πηδάνε οι πασόκοι και θα μας ξαναπηδήξουνε ο Καραμανλής φταίει.
Έτσι και αλλιώς τα 2 κόμματα αυτά κάνουν κουμάντο.
Σαν να λέμε Ολυμπιακός, Παναθηναικός.

Πέρνα πάντως μια βόλτα απο το blog μου Γιάννης Αγιάννης να τα λέμε και εκεί.
Πάντως ο Καραμανλής τον ΠΑΡΑΔΕΚΤΗΚΑ όταν είπε το ΟΧΙ στο Βουκουρέστι στους κωλοσκοπιανούς...

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Μά καλέ μου Αγιάννη,ΔΕΝ σκέφτονται ΠΟΤΕ τέτοια πράγματα!Είδες τώρα τι πάθαμε!!!!
Ντάξει,ηρέμησε,δεν είναι δικό σου το φταίξιμο!!
Καλό βράδυ.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@παιδί της πλατείας, περνάω, σε βλέπω, οι περισσότερες αναρτήσεις σου έχουν ενημερωτικό ενδιαφέρον, δεν σηκώνουν σχόλιο κατ' εμένα...
Συνέχισε...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@Νάντια, να 'σαι καλά, με ησύχασες, καλό βράδυ και σ' εσένα...

zoyzoy είπε...

Εγώ θα σε χρεώσω στο γεγονός που δέχτηκες να κάνεις την έρευνα της αντιτρομοκρατικής δεν τον άφηνες να πάει στο δίαολο να μη μας τρομάζει τώρα 10.000.000 άνθρωποι με την πολιτική του. Και'φταις και δε φταις!!

alterego είπε...

καλυτερα να μασας παρα να μιλας. Καλο σου βραδυ

palalos είπε...

χάθηκε ο κόσμος να του έλεγες "το αεροπλάνο χάλασε, το αεροπλάνο πέφτει...ΕΟ ΕΟ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΕΦΤΕΙ.." και πατώντας ένα κουμπί να το έριχνες, μήπως και έφευγε ένα από τα σκουπίδια που μας βρομίζει την ζωή...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Ένας ένας και μη βαράτε!
@zoyzoy, δεν γινόταν λόγω "από πάνω"

@alterego, συνήθως πίνω, άσε που δεν μίλησα, το σκέφτηκα μόνο...

@παλαλέ, τότε δεν ήξερα το μέλλον που επιφύλασσε για την ΟΑ...