Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Μια πρόταση προς τους bloggers. Σκεφτείτε την.

Το λάθος του Γιάννη Αγιάννη στους Άθλιους, ήταν οτι δεν φρόντιζε εκ των προτέρων την άμυνά του. Νοιαζόταν γι αυτήν μόνο όταν ένοιωθε την ανάσα του Ιαβέρη στο σβέρκο του.
Λέω λοιπόν, μήπως θα 'πρεπε από τώρα να ετοιμάσουμε την άμυνά μας απέναντι στα όσα λέγεται οτι απεργάζεται η κυβέρνηση σε βάρος μας; Ανάμεσά μας θα βρίσκονται και νομικοί που θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο σύστασης ενός σωματείου, έτσι ώστε και η υπόστασή μας (σαν bloggers) να είναι νομικά κατοχυρωμένη, αλλά και η υπεράσπιση της ανεξαρτησίας μας μαζική. Λέω μήπως...

11 σχόλια:

tzonakos είπε...

Ανεβάζω θέμα απόψε. Το έχω έτοιμο απο χθές.
Σε βάζω λινκ.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Εγώ σε λινκάρισα πρώτος!!!

tzonakos είπε...

Χαχα, οκ. Εννοώ σε βάζω λινκ ΜΕΣΑ στο θέμα.
Το θέμα ειναι οτι συμφωνούμε πως κάτι πά να κάνουν και κάτι πρέπει να γίνει.
Για να δούμε...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Εφ' όσον συμφωνούμε, έχεις το ελεύθερο, κι όπως λες "για να δούμε"

tzonakos είπε...

Σ' ευχαριστώ.
Στο θέμα της άμυνας τώρα, νομίζω οτι πρέπει να ψάξουμε σε θέματα που αφορούν
- ελευθερία έκφρασης
- προσωπικά δεδομένα
- νομική κάλυψη.

Αυτο που τρομάζει κάπως, ειναι να μηνυθεί ενας μπλόγκερ απο εναν βουλευτή ας πούμε και να τρέχει ο άνθρωπος μόνος του, έχοντας μεν την υποστήριξή μας στα μπλόγκς μας μεν, αλαλ στην πράξη τι ;
Μιλάμε για δίωξη για κατι απλό όπως πχ "ο Αβραμόπουλος ειναι αναληθής".
Το γράφεις, σου κάνει μήνυση, σε τρέχει, εσυ τραβιέσαι, ποιός σε στηρίζει στα δικαστήρια ;

Αυτά τα πράγματα κι άλλα πρέπει να τα συζητήσουμε να βγάλουμε άκρη πριν γίνει καμμια στραβή.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Κοίταξε, είμαι σχετικά νέος bloger και φαντάζομαι όταν βλέπω τα πολλά links που έχεις, οτι εσύ και κάποιοι άλλοι μπορούν ανα δημιουργήσουν την πρώτη μαγιά...

Μπουρμπουλήθρα είπε...

βεβαια πρεπει να γινει κατι ωστε οι μπλογκερς να καλυφουν και νομικα. εχει δυμανη η φωνη τους αλλα δυστυχως δεν φτανει μεχρι τις δικαστικες αιθουσες.ευχομαι να μην χρειαστει ομως να συμβει κατι τετοιο..

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Δημοσιεύστε κάτι σχετικό στα blogs σας, η συνολική αναγνωσιμότητα θα συμβάλει...

Ταχυδρόμος! είπε...

Κι εγώ εδώ! Πείτε μου πώς μπορώ να βοηθήσω από Θεσσαλονίκη! Αν γίνεται να έχω πιο πολλά στοιχεία να γράψω ένα σχετικό άρθρο στη Μακεδονία της Κυριακής

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Ταχυδρόμε, μπορείς να γράψεις οτι νομίζεις εσύ, μπορείς να αναδημοσιεύσεις απόψεις bloggers, μπορείς να παραπέμψεις τους αναγνώστες σου σε σχετικές σελίδες, ότι μπορεί ο καθένας, αλλά το κυριότερο είναι να βρεθούν bloggers νομικοί να οργανώσουν την υπόθεση...

Ανώνυμος είπε...

μη μαλλώνετε αγοράκια .. χαχα
εγώ λινκάρισα πρώτη τον Tzonako
Αν 8ελετε ρίξτε μια ματιά σε πρόσφατη ανάρτηση μου..
υπάρχουν αναφορές σε
- ελευθερία έκφρασης
- προσωπικά δεδομένα
- νομική κάλυψη...
Εχετε δίκιο μπόου8. Οργανω8είτε γιατί χανόμαστε! Ευκαιρία γυρεύουν ..