Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 13 Απριλίου 2008

ΠΑΟΚ - ΑΕΚ... Για να δούμε τι θα δούμε...


Σε λίγες ώρες σε τρία γήπεδα θα παιχτούν πολλά
Θα πάω στην Τούμπα περιμένοντας την ομάδα μου να τα δώσει όλα, όπως πρέπει να κάνει κάθε ομάδα που σέβεται τον εαυτό της, το όνομά της και τον κόσμο της.
ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Η ΑΕΚ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΙΩΝΙΟ! Φίλοι ΑΕΚτσήδες τα ξεχάσατε;

2 σχόλια:

theodore είπε...

Δηλαδή αν δεν σεβόσαστε τον εαυτό σας πόσα θα τρώγατε ρε καρντάσι;
Ωραίος ο Ζαγοράκης.
Είπαμε να κάνει ένα ΄δωρο στον Ντέμη,αλλά αυτός ξεφτιλίστηκε.
Τον Ριβάλντο ξέρατε να τον χειροκροτήσετε φέτος.
Οταν ερχόταν με τον Ολυμπιακο του πετάγατε πέτρες και καδρόνια.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Τελικά με μπερδεύεις. Ο Ολυμπιακός έχει βεβαρυμένο παρελθόν αν και διαφωνώ για τη συμπεριφορά που λες προς τον Ριβάλντο. 5-10 μαλάκες δεν μπορούν να χαρακτηρίζουν όλους.
Άλλο τι περίμενα εγώ και άλλο τι μπορούσαν να κάνουν οι παίκτες μας, η διαφορά με τους 3 κάτω είναι τεράστια.Λέτε οτι αν κερδίζαμε θα το κάναμε για τον γαύρο και τον βάζελο, τώρα το κάναμε για τον Ντέμη...δεν μπορώ να μπω σε τέτοιες κουβέντες.