Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

Το σχέδιο "πτώσης" της Ολυμπιακής πάει καλά...

Διάβασα στις εφημερίδες οτι ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος φέτος δεν ήταν καλοί μήνες για την Ο.Α. Ειδικά τον Φεβρουάριο μετέφερε αριθμό επιβατών μειωμένο κατά 6,6% σε σύγκριση με πέρυσι. Πάλι καλά θα πω εγώ, αλλά και όσοι γνωρίζουν το αντικείμενο. Η κυβέρνηση σε συνεργασία με την (διορισμένη από αυτήν) Διοίκηση της εταιρίας, δεν έδωσαν το πράσινο φως για την ενοικίαση αεροσκαφών τόσων και τέτοιων που να μπορεί να εκτελεσθεί το πρόγραμμα πτήσεων που είχε εκπονηθεί και εγκριθεί από την Διοίκηση. Αποτέλεσμα ήταν να καθυστερούν ή και να ματαιώνονται πτήσεις, συχνά δε να συγχωνεύονται δημιουργώντας δικαιολογημένα παράπονα στους επιβάτες. Ο επιβάτης όσο και να θέλει να στηρίξει την ΟΑ, άλλο τόσο θέλει και να πραγματοποιήσει το ταξείδι του χωρίς προβλήματα, και είναι φυσικό κάποια στιγμή να πεί "εγώ θα σώσω την εταιρία;" και να κοιτάξει αλλού. Εξ άλλου όσο αργότερα επιτραπεί στην ΟΑ να νοικιάσει αεροπλάνα, τόσο πιό ακριβά θα τα βρεί και πιό δύσκολες θα είναι οι διαπραγματεύσεις. Όταν ο άλλος ξέρει οτι καίγεσαι, θα το εκμεταλλευτεί. Έτσι αφού δυσαρεστήσουμε το επιβατικό κοινό, παρουσιάζουμε και αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα, και το μόνο που λείπει είναι τα καρφιά στο φέρετρο.
Ίδια πρακτική και στον ΟΤΕ. Χρόνια τώρα δεν λένε να καταργήσουν το πάγιο που είναι ληστρικό κάνοντας τον πελάτη αρνητικό απέναντι στον Οργανισμό.
Στη ΔΕΗ, ανακοινώνεις παράλογες αυξήσεις, οδηγείς μετά το προσωπικό σε απεργία, μετά ακόμα μια αύξηση τιμολογίων, έτοιμος κι εκεί ο αρνητικά διακείμενος καταναλωτής.
Δοκιμασμένα συστήματα και πετυχημένα φίλοι μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: