Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Εκκολαπτόμενοι, ή ήδη εκκολαφθέντες δημοσιογράφοι, γράφουν...

Διαβάζω στο ένθετο περιοδικό "BIG FISH" (ελληνικότατος τίτλος) της εφημερίδας "ΘΕΜΑ"
"Φόρεσα το νέο αγαπημένο μου T-shirt από το koukoutsi κατασκήνωσα για ένα ολόκληρο ΠΣΚ μεταξύ "Hoxton" και "FantaSeed", (;) συνέσφιξα τις ελληνογαλλικές σχέσεις (με τι νούμερο γαλλικό κλειδί;) και επέστρεψα με μεγατόνους θετικού "τσι" (;!;!;) στη θαλπωρή των τεσσάρων τοίχων του γραφείου. Κώστας Μπουρούσης

Περιπλανήθηκα στα σοκάκια του Marais, (;) χάζεψα τα μαγαζιά στην Place Onore, (;) έφαγα μαγικά στο "Fourmi Ailee" απέναντι από τη Notre Dame (!!!) και ήπια την ωραιότερη σοκολάτα της ζωής μου στο Fauchon στην Place Madeleine. (!!!!!) Γενικότερα κατάλαβα πόσο μαγικό μπορεί να είναι το Παρίσι έστω και με 0 βαθμούς Κελσίου. Τίνα Μανδηλαρά

Τώρα τι τους λες; Τούς θαυμάζεις ή τους καγχάζεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια: