Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Εδώ είμαι... μη κάνετε πως με ψάχνετε..


Ο πριν, ο τώρα και ο πάντα, είμαι εδώ. Είμαι εδώ και σας βοηθάω να λειτουργήσετε, σας δείχνω τρόπους και κατατόπια, γιατί γι αυτό με κάνατε. Για να δείχνω στους καινούργιους τα κατορθώματα των παλιών, κάτι σαν βιβλιοθηκονόμος στη μεγάλη βιβλιοθήκη της διαφθοράς. Και ξέρετε όλοι σας οτι ξέρω, οτι όχι μόνο σας έδειξα το δρόμο, αλλά σας είδα να τον περπατάτε, αποστήθισα τις αλλαγές που κάνατε, σφύριξα στο αυτί των επόμενων τις συντομεύσεις σας, σας βελτίωσα και συνεχίζω να σας βελτιώνω γιατί μ’ έχετε ανάγκη όπως και σας έχω, κι αγνώμων δεν είμαι, όπως δεν είστε κι εσείς. Μαζί στήσαμε τη χώρα, συμφωνήσαμε στις αξίες και τις αρχές της, τι είναι καλό και τι κακό, ιδιαίτερα το κακό που είναι τόσο σημαντικό στη λειτουργία του μαγαζιού, κάναμε μια μεγάλη κάβα από τις μορφές του και κάθε τόσο δείχνουμε και μια προς τα έξω για να ξέρει ο κόσμος ποιο είναι το κακό και από τι να φυλάγεται. Οργανωθήκαμε άριστα τόσο που δε χρειάζεται να συναντιόμαστε. Κάθε φορά που κάποιος σας έχει την ανάγκη μου, μια μικρή αγγελία, ας πούμε «πωλείται τριάρι στο Παγκράτι» ή «Πωλείται βάρκα 3,40 με 15άρα εξωλέμβια» με την προσθήκη Μεσίτες απαραίτητοι, και η δουλειά σας έγινε. Εγώ θα λύσω το πρόβλημά σας, κι αν ακόμα δεν έχετε θα σας δημιουργήσω ένα για να φανεί ότι το λύνετε. Αλλά να χαρείτε, μη κάνετε πως με ψάχνετε…