Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

Μπερδέψτε μας κι άλλο εκεί στον ΠΑΟΚ να δούμε τι θα βγεί


Ευτυχώς που τελικά δεν πήγα στη Βέροια γιατί και το ούζο (πριν) θα μου 'βγαινε ξυνό και το ρεβανί (μετά) θα μου φαινόταν πικρό. Τι γίνεται ρε παλληκάρια (παίκτες, διοίκηση, προπονητές); Όλη τη βδομάδα διαβάζαμε κι ακούγαμε για δοκιμές και νέους προσανατολισμούς και πάλι τα ίδια είδαμε. Είπαμε οτι αυτή η χρονιά είναι χαμένη, αλλά να μη πάει και ΤΕΛΕΙΩΣ χαμένη. Δώστε μας μια σπίθα ελπίδας για του χρόνου, γιατί φέτος είμαστε η χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος, παίζουμε τη χειρότερη μπάλα ακόμα κι απ' αυτούς που θα πέσουν και τίποτε δεν δείχνει οτι κάτι θ' αλλάξει...

Δεν υπάρχουν σχόλια: