Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Καιρός για ανέκδοτο.... Συνέδριο φεμινιστριών

Παγκόσμιο συνέδριο φεμινιστριών με θέμα "Αλλαγή της συμπεριφοράς των ανδρών" καταλήγει σε ομόφωνη απόφαση να απαιτηθεί αυστηρά από τους άντρες να συμμετέχουν στις δουλειές του σπιτιού και τα αποτελέσματα να κοινοποιούνται σε κεντρικό υπολογιστή για επεξεργασία και λήψη περαιτέρω αποφάσεων.
Αναφορά Γερμανίδας. Εγώ ένα πρωί του είπα: "Κοίτα Χανς, αν θέλεις να τα πάμε καλά, θα αναλάβεις το σκούπισμα και το ξεσκόνισμα, γιατί εγώ δεν πρόκειται να ξαναασχοληθώ". Για μια εβδομάδα δεν είδα τίποτα, δύο εβδομάδες τίποτα, την τρίτη μπαίνω στο σπίτι και λάμπουν τα πάντα. Φιλενάδες το σύστημα έπιασε!
Αναφορά Αγγλίδας. Ένα μεσημέρι του είπα: "Μπιλ από σήμερα θα πλένεις τα πιάτα και θα συμαζεύεις το τραπέζι, συνεννοηθήκαμε;" Μια εβδομάδα δεν είδα τίποτα, δεύτερη εβδομάδα τίποτα, τα πιάτα στίβα στο νεροχύτη, την τρίτη, όλα πλυμένα και τακτοποιημένα. Έπιασε κορίτσια!
Αναφορά Ελληνίδας. Ένα βράδυ που βλέπαμε τηλεόραση του είπα: "Μήτσο, έχω να σου πώ οτι από αύριο θα στρώνεις εσύ το κρεββάτι κάθε πρωί". Μια εβδομάδα δεν είδα τίποτα, δεύτερη τίποτα, την τρίτη άρχισα να βλέπω λίγο από το αριστερό μάτι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: