Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Το "τέρας" μεγαλώνει, το έγκλημα ολοκληρώνεται...



Απ' όσα ταξίδια έχω κάνει στην Ευρώπη και από τις Αμερικάνικες ταινίες που έχω δεί, μπορώ να πω οτι τα δημόσια κτίρια (δημαρχεία, δικαστήρια, κυβερνητικές έδρες κ.α.) έχουν στην πλειοψηφία τους αρχιτεκτονική που παραπέμπει ευθέως στην ελληνική αρχαιότητα. Είναι επειδή αυτό το στυλ αποπνέει μεγαλείο και σεβασμό; είναι σαν φόρος τιμής στην κλασική ομορφιά και στη διαχρονικότητά της; Δεν ξέρω, μπορεί για κάποιον άλλο λόγο ή και για πολλούς άλλους μαζί, ξέρω όμως οτι ο δήμαρχος (που μας αξίζει) ολοκληρώνει ένα μεταμοντέρνο τέρας που θα στεγάσει το δημαρχείο της πόλης, σ' ένα σημείο που μποτιλιάρεται και χωρίς την επιβάρυνση που θα προκαλέσει στην κυκλοφορία το δημαρχείο, κόβει τη σχέση βουνού θάλασσας που χαρακτηρίζει τη πόλη και θάβει πίσω του το βραβευμένο για την αρχιτεκτονική του βυζαντινό μουσείο (διακρίνεται στη δεύτερη φωτογραφία). Ζήτω του και ζήτω μας!

2 σχόλια:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Συμφωνώ απόλυτα!
διπλό έγκλημα! Τίγκα στο τσιμέντο, λες και το έπλασαν αρχιτέκτονες του Στάλιν και κρύβει και το καλύτερο δημόσιο κτίριο που χτίστηκε τα τελευταία 20 χρόνια στην πόλη

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Ούτε σαν χώρα, ουτε σαν νομός, ούτε σαν δήμος πάμε καλά και δυστυχώς, ουτε και σαν...ομάδα...