Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

Μαργαρίτης (ΣΥ.ΡΙΖ.Α.)...πόσο θά 'θελα να τον έχω απέναντί μου

Σήμερα το πρωί σε μία απ’ αυτές τις εκπομπές που καλούν διάφορους πολιτικούς να κάνουν τάχα συζήτηση και τις οποίες σπανίως παρακολουθώ γιατί δεν οδηγούν πουθενά, πήρε το μάτι μου αυτόν τον Μαργαρίτη του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. στον οποίο έχω αναφερθεί και σε παλαιότερη ανάρτηση χαρακτηρίζοντάς τον «καινούριο φρούτο στο μανάβικο που ψωνίζω χρόνια». Είπα λοιπόν να τον ακούσω όντας σίγουρος ότι τη δόση σύγχισης την είχα εξασφαλισμένη. Ε! είχα δίκιο. Αφού είπαν λοιπόν διάφορα, αναφέρθηκε ο λεγάμενος στο αίτημα που ετέθη από τον Αλαβάνο περί διεξαγωγής δημοψηφίσματος για το ασφαλιστικό. Κι εκεί πετάγεται ο εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ. (σιγά να μην άφηνε την ευκαιρία) και λέει «γιατί για το Μακεδονικό δεν δέχεστε δημοψήφισμα;» Και τι απαντάει ο γελοίος Μαργαρίτης; «Πρώτον, αν κάνουμε δημοψήφισμα για το πώς θα λέγεται μια άλλη χώρα, θα γελάνε όλοι μαζί μας και δεύτερον το ασφαλιστικό είναι σοβαρότερο θέμα από το Μακεδονικό γιατί απασχολεί όλη την κοινωνία»!!!
Μαργαρίτη, τώρα μιλάω εγώ. Το ασφαλιστικό και το Μακεδονικό είναι δύο τελείως διαφορετικά θέματα γιατί η λύση του ασφαλιστικού είναι οικονομικό ζήτημα. Φέρνουν οι κυβερνήσεις πίσω τα κλεμμμμμμμένα, υποχρεώνουν τους εισφοροδιαφεύγοντες να πληρώσουν τα κερατιάτικά τους, κλείνουν κανά δυό στη φυλακή και τελειώσαμε. Το Μακεδονικό, λεβέντη μου, θέλει περηφάνεια και πατριωτισμό που εσύ και άλλοι σαν εσένα (απ’ όλες τις παρατάξεις) πού να τα βρείτε; Όσον αφορά το δημοψήφισμα, δεν θα γίνει για το πώς θα ονομάζεται η γείτων χώρα (πράγματι αστείο), αλλά για το αν εμείς θα την αναγνωρίσουμε με το όνομα Μακεδονία (άνω, κάτω, αριστερά, δεξιά). Αν θα αναγνωρίζουμε δηλαδή διαβατήρια, πινακίδες άδειες και διπλώματα αυτοκινήτων, συνοδευτικά έγγραφα εμπορευμάτων (από και προς) και άλλα πολλά συν τα ευρώ που επενδύονται εκεί σε βάρος των εδώ επενδύσεων. Αυτά είναι τα όπλα μας και όχι άρματα και αεροπλάνα που λέτε ότι λέμε όλοι εμείς που έχουμε άλλη γνώμη. Κατάλαβες πολιτικέ της πεντάρας; (της κανονικής με την τρύπα).

Δεν υπάρχουν σχόλια: