Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 25 Μαρτίου 2008

ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ


Ας είναι εθνική γιορτή, και Ανάσταση να ‘τανε θα τους τα ‘ριχνα…
Χθες βράδυ ο άρχοντας της ενημέρωσης Χατζηνικολάου είχε στήσει στην εκπομπή του ένα πάνελ για να συζητήσουν για το ασφαλιστικό. Ανάμεσά τους ήταν και πρόσωπα στα οποία έχω αδυναμία. ΜΑΓΓΙΝΑΣ! Τον αναβάπτισε ο Χατζηνικολάου στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ και ξεπλυμένος από τις αμαρτίες του βγήκε να μιλήσει για το ασφαλιστικό. Ο άνθρωπος που εξαπάτησε ΙΚΑ Πολεοδομία και το σύνολο των πολιτών, ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ και με περίσσιο θράσος σα να μη συνέβη τίποτα βγήκε να μας πείσει για την ορθότητα του νομοσχεδίου.
ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ. Αυτός ουδέποτε διέκοψε τις εμφανίσεις του, δεν ξέρει τίποτε για το τι έκανε το κόμμα του σαν κυβέρνηση, ούτε ποιός έστρωσε το τραπέζι για την ΝΔ, ούτε τα όσα προσωπικά τον βαρύνουν.
ΚΟΥΝΑΛΑΚΗΣ. Μ’ αυτόν θα σκάσω. Πώς τα καταφέρνει και τον καλούν, και αυτοί που τον καλούν ΩΣ ΤΙ ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΝ; Χθες κάτω από τ’ όνομά του υπήρχε το προσδιοριστικό «Δημοσιογράφος». Πού δημοσιογραφεί ρε ο πρώην κάτι και νυν τίποτα; Μέχρι και ο Παπαδημούλης αναγκάστηκε κάποια στιγμή να του πεί «εγώ είμαι ευρωβουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και ότι λέω απηχεί τις θέσεις του κόμματός μου» και εμμέσως πλην σαφώς εννοούσε «εσείς ποιόν εκπροσωπείτε κύριε;» Και είναι εκεί και ο επιστημονικός συνεργάτης του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ ο οποίος απευθυνόμενος στους εκπροσώπους της ΝΔ και ΠΑΣΟΚ τους κάνει ρόμπες αναφέροντας μελέτες που αποδεικνύουν ότι το ασφαλιστικό λύνεται αρκεί να μειωθεί η εισφοροδιαφυγή κατά 20% χωρίς να θιχτούν κατ’ ελάχιστο τα κεκτημένα. Κι αντί να σηκωθούν οι αληταράδες να πούνε «εμένα με συγχωρείτε με περιμένουν στο σπίτι» καθόταν απαθέστατοι και λέγαν διάφορες παπαριές, έτσι για να πούν κάτι. Γι αυτό σας λέω ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ (τρις)

Δεν υπάρχουν σχόλια: