Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Τρία σύντομα ανέκδοτα με μπαρ

Νο 1
Ο πελάτης μπαίνει στο μπαρ, κάθεται στο σκαμπό και λέει στο μπάρμαν.
-Σε παρακαλώ, ένα τζίν χωρίς φλούδα λεμόνι...
-Λυπάμαι, χωρίς φλούδα λεμόνι δεν έχω...αν θέλετε χωρίς φλούδα πορτοκάλι...

Νο 2
Αγριεμένος πελάτης λέει στον μπάρμαν
-Βάλε ένα ουίσκυ μη σε γαμήσω...
-Να σου βάλω μια φασολάδα να μου κλάσεις τ' αρχίδια;

Νο 3
Ψιλοσουρωμένος πελάτης λέει στον μπάρμαν
-Φιλαράκο βάλε ένα ουίσκυ πριν αρχίσουμε...
Το κατεβάζει μονορούφι και λέει στον μπάρμαν
-Φιλαράκο πριν αρχίσουμε, βάλε ακόμα ένα..
-Δε μου λες, ρωτάει ο μπάρμαν, λεφτά έχεις;
-Νάτααα, αρχίσαμεεεε....

Δεν υπάρχουν σχόλια: