Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Τι παιγνίδια με το πετρέλαιο...κάντε σύγκριση


Βλέπω στις ειδήσεις τους Αμερικανούς πολίτες να διαμαρτύρονται για την τιμή της βενζίνης, που έχει φτάσει (εκεί) στο $4,10 το γαλόνι. Το γαλόνι αντιστοιχεί σε 3,7 λίτρα. Δηλαδή πληρώνουν περίπου $1,10 το λίτρο, που με την αντιστοιχία ευρώ δολλαρίου μας κάνει 65 λεπτά το λίτρο. Εμείς γιατί το πληρώνουμε διπλάσιο; Μας πιάσαν για Αμερικανάκια φαίνεται.

4 σχόλια:

ange-ta είπε...

Το πετρέλαιο θα ακριβύνει κι' άλλο!
Το ίδιο και οι τροφές!

Και στο τέλος να δεις που θα μας πλασάρουν τα μεταλλαγμένα εν είδη σωτηρίας!!

Αυτο να μου το θυμηθείς!

Γι αυτο απο τώρα, πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί.

Ετοιμάζω μια σειρά απο ποστ για τα μεταλαγμένα.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Πιστεύεις οτι μπορεί η προσοχή να μας σώσει; Μακάρι αλλά νομίζω...μπαααα...

ange-ta είπε...

Δεν ξέρω τι θα μας σώσει, αλλά κάτι άσχημο θα ξημερώσει μια μέρα για αυτά τα ανθρωποειδή που λιμαίνονται τον πλανήτη μας!

Δεν μπορεί, κάπου θα στραβώσει το κλήμα! (τωρα μόνο το κλίμα έχει στραβώσει)

Σήμερα συζήταγα με τον λογισταρά μου και του είπα, δεν θα γεννηθεί μια μουρλή Μέρκελ να καταργήσει το χρηματιστήριο;;;;; Αυτός παίζει..

Πάει ο καπιταλισμός! και μόλις το είπα, συνειδητοποίησα, ποοοοοσο ασταθές και ευάλωτο είναι το συστημα....

Κάπου θα σκάσει απο μόνο του, Γάννη Αγιάννη.

Και σύντομα.

Ακόμα και γω που δεν είμαι πια 27 ανοίξεων θα το προλάβω!

Μέχρι τότε υπομονή και ψυχραιμία!

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Από υπομονή όσο θες, αλλά την ψυχραιμία την χάνω όσο πάει και πιό εύκολα και πιό συχνά.