Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Σάββατο 17 Μαΐου 2008

Διαβάστε για να καταλάβετε τι παιγνίδι παίζεται για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ (αν σας νοιάζει)


Τα παρακάτω, είναι επερώτηση βουλευτή προς τον υπουργό Μεταφορών. Το όνομα του βουλευτή παραλείπεται για να μην εκληφθεί η ανάρτηση σαν προπαγάνδα υπέρ κάποιου βουλευτή ή κόμματος.


ΘΕΜΑ: Η Ολυμπιακή Αεροπορία «χορηγός» της «AEGEΑΝ»


Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες που απορρέουν από το τύπο αλλά και το θερινό πτητικό πρόγραμμα της ΟΑ, σωρεία ακυρώσεων τακτικών δρομολογίων συνεχίζουν να παρατηρούνται, με αποτέλεσμα η εταιρία να παρουσιάζει σημαντικές απώλειες μεριδίου αγοράς προς όφελος των ανταγωνιστών της, κυρίως προς την «Aegean». Με τους μέχρι τώρα χειρισμούς των Διοικήσεών της, από 1/1/08 έχουν ακυρωθεί πάνω από 1,300 δρομολόγια, αριθμός που αντιστοιχεί σε μείωση 20% του πτητικού της έργου σε σχέση με το 2007. Το γεγονός αυτό προκύπτει κυρίως από την μείωση αεροπορικού στόλου της ΟΑ κατά 6-7 αεροσκάφη σε σχέση με πέρσι.

Παράλληλα, ενώ στις 15/5/08 η Aegean εγκαινιάζει πρωινή πτήση προς Λονδίνο σε καθημερινή βάση, από την επομένη κιόλας μέρα, στις 16/5/08, η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών συρρικνώνει το αεροσκάφος της που αναχωρεί κάθε πρωί προς Λονδίνο, από τύπου Αirbus σε Boeing, μικρότερης χωρητικότητας κατά 100-120 θέσεων τουλάχιστον. Θέσεις που η Ο.Α. τις «παραχωρεί» στον ανταγωνιστή της!

Επειδή το γεγονός αυτό συνδέεται με την μέχρι τώρα πολιτική έντονης και ραγδαίας απαξίωσης του εθνικού αερομεταφορέα, σε συνδυασμό με τις εν κρυπτώ διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με την κομισιόν αλλά και με επιδόξους αγοραστές, και μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει έναν «ξαφνικό θάνατο» του δημόσιου εθνικού αερομεταφορέα

Ερωτάται ο Υπουργός

Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει και με ποιο χρονοδιάγραμμα, προκειμένου να ενοικιαστούν 6-7 αεροσκάφη, που θα αναπληρώσουν τις θέσεις που χάνονται καθημερινά προς τους ανταγωνιστές της ενώ διανύουμε την καρδιά της θερινής περιόδου;
Γιατί το Υπουργείο Μεταφορών καλύπτει πρακτικές κακοδιαχείρισης της Ο.Α. που καταλήγουν να εξυπηρετούν ιδιωτικά συμφέροντα και ενισχύουν στα μάτια της κοινής γνώμης, το επιχείρημα ότι αποτελεί δήθεν «μονόδρομο» ο τεμαχισμός, η συρρίκνωση και η ιδιωτικοποίησή της Ο.Α.;

Τέλος, ζητάμε από τον Υπουργό να φέρει στη βουλή ο αρμόδιος Υπουργός τα οικονομικά και επιχειρησιακά στοιχεία που σχετίζονται με τα παρακάτω:

1. Ακριβής αριθμός των επιβατικών θέσεων ανά τακτικό δρομολόγιο (εσωτερικού και εξωτερικού) που απώλεσε η Ο.Α. από 1/1/2008 έως 1/5/2008 σε σχέση με το 2007 καθώς και το εκτιμώμενο οικονομικό αποτέλεσμα των απολεσθέντων θέσεων
2. Ακριβής αριθμός εξωτερικών συμβούλων της Διοίκησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών και της Ολυμπιακής Αεροπορίας που προσλήφθηκαν από 1/1/2008 καθώς και το συνολικό ύψος των αποδοχών τους, με το οποίο επιβαρύνεται η Ο.Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια: