Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τρίτη 20 Μαΐου 2008

΄Ενα από τα μαθήματα που έχασε ο κ. Αλογοσκούφης


Μιας και ο κ. Αλογοσκούφης ανέφερε στη Βουλή ότι καταξιώθηκε επιστημονικά στον ανταγωνιστικό χώρο των Αγγλικών πανεπιστημίων, ας μου επιτραπεί να τον ενημερώσω για μια παράμετρο της οικονομίας (ανεργία) που ίσως σαν φοιτητής δεν την διδάχθηκε, ή έλειπε εκείνη την μέρα.
Λοιπόν υπουργέ μου, αν υποθέσουμε ότι στη χώρα υπάρχουν 400.000 άνεργοι (είδες τι καλός που είμαι;) κοίτα τι χάνεις.
α)160.000.000 ευρώ κάθε μήνα για επιδόματα ανεργίας (400 και κάτι ευρώ είναι το επίδομα)
β)Τους φόρους που θα πλήρωναν αν εργαζόταν.
γ)Τις ασφαλιστικές εισφορές. Τα ελλείμματα των ασφαλιστικών ταμείων θα αναγκαστείς να τα καλύψεις από τον κρατικό κορβανά.
δ)Οι άνεργοι αδυνατούν να αγοράσουν (και οι εργαζόμενοι επίσης, αλλά τέλος πάντων), κρίση στην αγορά, πεσμένοι τζίροι, λιγότερα έσοδα από άμεση και έμμεση φορολογία.
ΑΝΤΙΘΕΤΑ, η εργοδοσία κερδίζει από την απελπισία των ανέργων που δέχονται να κάνουν οποιαδήποτε δουλειά για οποιαδήποτε αμοιβή, και από την αγωνία των εργαζομένων μην χάσουν και αυτά που παίρνουν.
Δεν χρειάζεται να πας στο Λόντον σκούλ οφ εκονόμικς για να τα μάθεις αυτά, απλά πράγματα είναι.
Με οικονομικούς χαιρετισμούς
Γιάννης Αγιάννης

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη το επίδομα ανεργίας για έναν ελεύθερο είναι 367 ευρά. Ούτε καν 400.Εφόσον ο Αλογοσκούφης είναιμάστορας στα μαθηματικά ας καταφέρει να λύσει την παρακάτω πράξη:
367:30=; Το αποτέλεσμα να καταφέρει να το μοιράσει σε τουλάχιστον δέκα ίσα κομμάτια που χρειαζόμαστε για διάφορα πράγματα κάθε μέρα για να επιβιώσουμε (φαγητό, καύσιμα, Δ.Ε.Η., Ο.Τ.Ε. κλπ.). Και τελικά να μας πει άλλα πόσα χρειαζόμαστε για να ζήσουμε αξιοπρεπώς.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Δύσκολη διαίρεση...