Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Κάθε "πρώτο θέμα" υποβαθμίζει τα προηγούμενα...


Κάθε τι που προστίθεται στην επικαιρότητα σαν πρώτο θέμα, μπαίνει στην κορυφή και σπρώχνει τα προηγούμενα «πρώτα θέματα» παρακάτω. Έτσι επειδή κάθε μέρα έχουμε - ή μας σερβίρουν - ένα (τουλάχιστον) πρώτο θέμα, τα προηγούμενα σιγά σιγά απομακρύνονται και φυσικά κανείς από τους «διαμορφωτές της κοινής γνώμης» δεν μας τα θυμίζει. Εγώ σήμερα ψάχνοντας στο μπλογκ μου θυμήθηκα οτι στις 10 Ιανουαρίου είχα παραγγείλει μια πορτοκαλάδα.
Ρε Μαγγίνα, τι έγινε εκείνη η πορτοκαλάδα;
Και με την ευκαιρία, εκείνη η αίτησή σου για μείωση του προστίμου που σου επεβλήθη, τι έγινε; Βγήκε απόφαση;
Εσύ βέβαια δεν πρόκειται να απαντήσεις, αλλά κανένας άλλος μήπως;

Δεν υπάρχουν σχόλια: