Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

Αρχαίος τάφος


Τώρα με όλα αυτά που γράφηκαν για το υπ. πολιτισμού θυμήθηκα ένα γεγονός περυσινό, που δεν σχετίζεται με σκάνδαλα κλπ, απλά δείχνει μια νοοτροπία. Έσκαβαν ένα δρόμο στη Μόλα Καλύβα Κασσάνδρας Χαλκιδικής προκειμένου να περάσει ο αγωγός του βιολογικού καθαρισμού, όταν ο εκσκαφέας χτύπησε αρχαιότητες. Οι εργασίες σταμάτησαν, άρχισε η ανασκαφή από αρχαιολόγους και ανακαλύφθηκε οικογενειακός τάφος του 3ου-4ου μ.Χ. αιώνα. Μέσα στον τάφο υπήρχαν τα οστά της οικογένειας και κάποια κτερίσματα φτωχικά και χωρίς αρχαιολογική αξία. Ο τάφος μπαζώθηκε και ο δρόμος ξανάκλεισε πάνω του. Αν είχε ανακαλυφθεί σε κανένα οικόπεδο πολύ αμφιβάλλω αν θα επιτρεπόταν η οικοδόμηση, αλλά ο λόγος που γράφω αυτά είναι οτι ο πολιτισμός πρέπει να έχει και συναίσθημα. Βρήκες τον τάφο, διέκοψες την νεκρική γαλήνη 16 αιώνων μιας οικογένειας, ανάδειξέ τους τουλάχιστον. Σκέπασε τον τάφο με ένα ανθεκτικό διαφανές υλικό και παράδωσέ τον στη μνήμη των διερχομένων. Εγώ έτσι θα 'κανα... εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: