Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2008

Ανέκδοτο


Για να γελάσει το χειλάκι σας...


Η σκηνή στην πιάτσα των ταξί. Χτυπάει το τηλέφωνο, το σηκώνει ο πρώτος στην σειρά.

-Εμπρός... Μια γυναικεία φωνή ακούγεται: -Παρακαλώ μου φωνάζετε τον Μιχαλάκη... Ο ταρίφας ελέγχει με το βλέμμα την πιάτσα, φωνάζει και κανά δυό φορές "Μιχαλάκη" και απαντά: -Δεν είναι εδώ μαντάμ, πήρε αγώγι... -Καλά, λέει η κυρία, είμαι η γυναίκα του, πείτε του σας παρακαλώ όταν ξανάρθει οτι πήγα στο γιατρό και τελικά το φούσκωμα που είχα στην κοιλιά δεν ήταν εγκυμοσύνη, ανεμογκάστρι ήτανε... -Καλώς μαντάμ θα το μεταβιβάσω.

Η σκηνή στο σπίτι του ταξιτζή. Αυτός επιστρέφει συννεφιασμένος και η γυναίκα του τον υποδέχεται: -Ήρθες Μιχαλάκη μου, γιατί είσαι έτσι, έγινε τίποτε; -Τι θες να έγινε...πήρες τηλέφωνο στην πιάτσα και είπες οτι το φούσκωμα ήταν ανεμογκάστρι; -Ναι Μιχαλάκη έτσι μου είπε ο γιατρός... -Δεν με νοιάζει τι σου είπε ο γιατρός, με νοιάζει που εμένα στην πιάτσα μου φωνάζανε "Μιχαλάκηηηηη, φέρε μας το καυλί σου να φουσκώσουμε τα λάστιχα"

Δεν υπάρχουν σχόλια: