Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Μαγγίνας (βρε μανία...)


Αντιγράφω από τον "ΚΑΙΡΟ" της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας, επικροτώ και επαυξάνω.

"Ένσταση για το σπίτι-αναψυκτήριο στο Κορωπί κατέθεσε ο Β. Μαγγίνας στην Πολεοδομία Μαρκοπούλου, για να μειωθεί το πρόστιμο των 164.938 ευρώ που του επέβαλε μετά την αποκάλυψη της παρανομίας του στον Τύπο.

Ενώ καταλαβαίνω το δικαίωμα του κάθε πολίτη για ένσταση, αρνούμαι να καταλάβω του πρώην υπουργού. Εγώ αν ήμουν στη θέση του θα ντρεπόμουν. Ίσως γι αυτό δεν είμαι στη θέση του. Είναι φανερό οτι δεν έχει καταλάβει πως οι αξιωματούχοι δεν είναι απλώς για να ξεκοκαλίζουν αποδοχές και εξουσία. Είναι, εκ των πραγμάτων, πρότυπα για τον λαό. Όχι για να τον κάνουν σαν τα μούτρα τους."

Καλή μέρα και καλή εβδομάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: