Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

Δήμος Θεσσαλονίκης (καθαριότητα)

Εδώ και 40 μέρες έχω ενημερώσει με e-mail τον Δήμο Θεσσαλονίκης σχετικά με την κατάσταση των κάδων απορριμάτων στον δρόμο που κατοικώ (από τους 12, οι 4 χωρίς καπάκι και 5 σπασμένοι). Ευχάριστη έκπληξη η άμεση απάντηση με e-mail "ευχαριστουμε και έχουμε παραπέμψει το θέμα στον τομέα καθαριότητας".
Οι κάδοι παραμένουν στον δρόμο σπασμένοι και χωρίς καπάκια.

1 σχόλιο:

Ονειροφερμένος είπε...

Χμμ, περίμενε φίλε μου. Δεν αργεί ο καιρός.. των εκλογών. Τότε ξαναστείλε το e-mail σου. Είμαι σίγουρος ότι εκείνο τον καιρό όλα θα φτιάξουν. Και κάδοι και νέοι δρόμοι..
Το θέμα είναι οι άνθρωποι πότε θ' αλλάξουν..