Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Ακόμα ένας τρόπος που κάνουν λεφτά οι αδηφάγοι τραπεζίτες

Συνέβη στον γυιό μου. Το 2005 πήρε ένα μικρό δάνειο (1200 ευρώ) από την EUROBANK, η οποία μαζί με το δάνειο του χορήγησε ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και μία κάρτα VISA. To δάνειο εξωφλήθη στις 26/9/2006 και ο γυιός μου δήλωσε οτι επιθυμεί την ακύρωση της κάρτας.
Από τον Φεβρουάριο του 2007 αρχίσαμε να λαβαίνουμε στο σπίτι ειδοποήσεις της τράπεζας για υπόλοιπο λογαριασμού 28 ευρώ με την αιτιολογία "ετήσια συνδρομή κάρτας VISA". Στις παραστάσεις μου στην τράπεζα, η θρασύτατη απάντηση ήταν οτι "η συνδρομή αφορά νέα κάρτα η οποία εκδόθηκε στο όνομα του γυιού σας". -"Μα δεν έχουμε ζητήσει και κυρίως ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ καμιά κάρτα ". Απάντηση: "Δεν μπορεί..." Εν τω μεταξύ ο λογαριασμός επιβαρύνεται κάθε μήνα με τόκους κλπ ληστρικά και κάποια στιγμή θα αναγκαστούμε να τα πληρώσουμε γιατί για 30 ευρώ δεν τρέχεις στους δικηγόρους.
Εγώ ένα πράγμα θα σου πω Σπύρο. Πλούσιος μπορεί να είσαι, ΑΡΧΟΝΤΑΣ όμως όχι.
Άντε σε καλή μεριά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: