Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2008

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και τύπος

Λίγο πριν τις γιορτές η τοπική εφημερίδα "Θεσσαλονίκη" είχε ένα ρεπορτάζ από το αεροδρόμιο στο οποίο ανέφερε οτι επιβάτες ιδιωτικής εταιρείας δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν επειδή η πτήση τους εκτελέστηκε νωρίτερα!!!. Στο ίδιο ρεπορτάζ ανέφερε οτι στη διπλανή αίθουσα υπηρχαν ταλαιπωρημένοι συγγενείς επιβατών της ΟΑ που περίμεναν τους δικούς τους από τη Γερμανία και που η πτήση καθυστερούσε 4 ώρες λόγω καιρού στο Μόναχο.
Διαμαρτυρήθηκα με e-mail στην εφηερίδα οτι για το μεν σοβαρό πρόβλημα ανέφεραν γενικά και αόριστα μια ιδιωτική εταιρεία ενώ στο δευτερεύον (αναμένοντες συγενείς - καθυστέρηση λόγω καιρού) ανέφεραν το όνομα της εταιρείας. Πήρα απάντηση οτι ΘΑ μιλούσαν με τον ρεπόρτερ και ΘΑ μου απαντούσαν. Ακόμα περιμένω και όσο θα περιμένω δεν θα παίρνω αυτή την εφημερίδα. Χεστήκανε, θα μου πείτε... Συμφωνώ απολύτως αλλά αυτό δείχνει μια νοοτροπία την οποία συχνά εκφράζει και η τηλεόραση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: