Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Συγκινήθηκα...

Καμπουράκης - Οικονομέας στο πρωινό του Μέγκα είχαν ρεπορτάζ από την συμμετοχή του "πρωθυπουργού" στο χθεσινό συσσίτιο του Δήμου Αθηναίων. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο του Δήμου οι 450 περίπου που συμμετείχαν υποδέχθηκαν τον επισκέπτη τους με θερμά χειροκροτήματα. Πάντα σύμφωνα με τον ίδιο, ο κ. Παπαδήμος ήταν πολύ απλός και γλυκύς με τους αναξιοπαθούντες και εκδήλωσε το ενδιαφέρον του με ανθρωπιά. Το μενού ήταν ιδιαίτερα περιποιημένο και γευστικό, αν κρίνει κανείς από τα σάλια που ακόμα έτρεχαν από το στόμα του υπευθύνου του Δήμου

2 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εμένα πάντως με τρελαίνει ο τόνος της φωνής του όταν μας προειδοποιεί για το βιασμό που μας περιμένει...

ange-ta είπε...

αμ εγώ να δεις!

Όταν δε άκουσα και τον .........πως τον λένε........
α ναι τον Πουπαλια,

να λέει ότι πρέπει να υποστηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις τον τραπεζίτη, πέθανα από τα κλάματα!