Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Συνέχεια στην ερώτηση στον Σπάθα

Μετά την πρωινή μου ανάρτηση έφυγα για μια δουλειά που είχα και στο αυτοκίνητο άλλαζα σταθμούς μπας και αλλάξω διάθεση. Έπεσα σε κάποιον που είχε θέσει στους ακροατές του το ερώτημα «που σας αρέσει να κάνετε σεξ;» και παίρναν διάφοροι και λέγαν τα δικά τους. Και βγαίνει ένας μαγκάκος και λέει το απίστευτο: «Εμένα δεν μ’ ενδιαφέρει ΠΟΥ αρκεί να έχω πετύχει την π……@ρ@ τον Σπάθα»
Στο δια ταύτα λοιπόν
Η ομάδα μου δεν μ’ άρεσε, δεν περίμενα τέτοια κακή εμφάνιση,
αλλά
εγώ και όσοι βλέπαμε τον αγώνα στο καφενείο καταλάβαμε από το 1’ ότι το ματς δεν ήταν ντέρμπυ, δεν ήταν όπως πίστευα όλη τη βδομάδα 1-Χ-2, αλλά ένας τεράστιος άσος από ‘δω ως την Πελοπόννησο.
Όταν στο 1’ ένας από τους βασικούς σου δέχεται κίτρινη κάρτα χωρίς να κάνει απολύτως τίποτα, το μήνυμα είναι ένα: «μάγκες αρκετά μέχρι εδώ». Η συνέχεια από τον Σπάθα ήταν αναμενόμενη και επιβεβαίωσε τους φόβους μας. Δύο κίτρινες ανύπαρκτες στον Βιερίνια (κόκκινη) δεύτερη ανύπαρκτη κίτρινη στον Σνάουτσνερ (κόκκινη), ανοχή στους Ναφτί, Αράνο, Κάλβο, Κάμπορα (θερμά συγχαρητήρια για τα εξαιρετικά γκολ που πέτυχε) και η αποστολή ολοκληρώθηκε.
Το τραπέζι στρώθηκε και κρατήθηκε και καρέκλα για το τρίτο μέλος της συμμορίας (44) που θα αντιμετωπίσει την Κυριακή τον ΠΑΟΚ χωρίς την δεξιά του πτέρυγα ελπίζοντας ότι θα μειώσει τους βαθμούς που τους χωρίζουν (άρα και την βαθμολογία των play-off).
Επαναλαμβάνω ότι η ομάδα δεν ήταν καλή, αλλά και η ψυχολογική βία που άσκησε το κοράκι δεν μπορεί να μην ληφθεί υπ’ όψη.
Πάμε κι όπου βγάλει.

σημ. Παλληκαράκια, οι δουλειές δεν γίνονται με 100 άτομα στο αεροδρόμιο, αλλά με λίγους και καλούς και αλλού

2 σχόλια:

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Πρώτα απο όλαη ομάδα όχι μόνο δεν ήταν καλή αλλά ήταν και εντελως απροετοιμαστη για το τι θα αντιμετωπιζε. Κοινως πήγε ξυπόλυτη στα αγκάθια....
Ας προσέχαμε.....
Σφιγγουμε τα δόντια και κρατάμε στα πλειοφ..
Δεν εχει αλλη λύση, ας μας γίνει μαθημα...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@Στάθη, είχαν ξαναπάει στο Χαριλάου και μείναν ανεπηρέαστοι. Με κοράκι όμως που δείχνει τις προθέσεις του από το 1', δεν χρειάζεται κι άλλα για να καταλάβεις τι τρέχει...