Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Συννεφιασμένες Κυριακές

Τώρα που τα πράγματα οδεύουν προς το τέλος ας πω την διαπίστωσή μου.
Η ομάδα έχει δυνατότητες που νομίζω ότι τις εξάντλησε. Αυτό που κατάφερε φέτος ο ΠΑΟΚ (ανεξάρτητα από την τελική κατάταξη) θα μπορούσε να θεωρηθεί θαύμα αν δεν γινόταν για δεύτερη συνεχή χρονιά. Με αντιπάλους με πολλαπλάσια οικονομική δύναμη, με μεταγραφές που 2-3 απ’ αυτές κοστίζουν περισσότερο από το συνολικό κόστος όλης της ομάδας μας, με παράγοντες που δεν είναι διατεθειμένοι να ρισκάρουν τις επενδύσεις τους και να αφήσουν έναν παρία να κάτσει στο τραπέζι τους, μαθημένοι χρόνια στο κουρμπέτι να κινούν νήματα, κάθε προσπάθεια να ανατραπεί η κατάσταση είναι αξιέπαινη. Και ο ΠΑΟΚ όχι μόνο το προσπάθησε αλλά το κατάφερε σε μεγάλο βαθμό. Οι μηχανισμοί που εξυπηρετούν την συντήρηση της ανισότητας και της αδικίας, όχι μόνο στον αθλητισμό αλλά σε όλες τις δομές της κοινωνίας, λειτουργούν σε πολλά επίπεδα. Π.χ. η δημοσίευση της είδησης ότι ο ΠΑΟΚ έχει 3 ΑΦΜ και χρέος προς το Δημόσιο 47 εκατομ. (όχι απλά ανακριβής αλλά ψευδέστατη) στόχευε την ηθική υπόστασή του. «Σταματείστε τις φωνές για αδικίες και κοιτάξτε να πληρώσετε τα χρέη σας απατεώνες με τα 3 ΑΦΜ»
Τέλος πάντων, με την ΑΕΚ η ομάδα ήταν κατά τη γνώμη μου πολύ καλή στην ανάπτυξή της, επί 60’ έπαιξε την ΑΕΚ στο μισό γήπεδο, αλλά η επιθετική της δυστοκία κόστισε. Η ΑΕΚ έδειξε στο γήπεδο τι χρειάζεται ο ΠΑΟΚ για να κάνει κι άλλα βήματα. Όταν δεν διαθέτεις παίκτες που θα κάνουν τη ΜΗ ευκαιρία γκολ, τότε αυτό που κατάφερες αυτά τα δυό χρόνια είναι αυτό που ΜΠΟΡΕΙΣ.
Όσο δεν είναι δυνατή η οικονομική ανάκαμψη άρα και η ενίσχυση με 2-3 παίκτες που θα κάνουν τη διαφορά, εγώ είμαι ικανοποιημένος με αυτά που και φέτος είδα.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

φίλε μου όλοι είμαστε ικανοποιημένοι μ αυτά που είδαμε μέχρι τώρα (το τέλος πάντα σου αφήνει την καλύτερη γεύση) και συμφωνώ μ αυτά που γράφεις αλλά ας μην μιλάμε σας να τελείωσε το πρωτάθλημα, όλο το ψωμί είναι μπροστά μας, Ανασυγκρότηση για να το παλέψουμε να κατακτήσουμε την θέση για τα προκριματικά του cl.
Επιτέλους αυτή η ομάδα θα πρέπει να φέρει έσοδα μόνη της με παρουσία σε κάποιους ομίλους όποιοι και να είναι αυτοί, για να δούμε και καλύτερους παίκτες αλλά και να μην είναι ο κόσμος ο συνεχής αιμοδότης.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@paokland παλληκάρι μου, τώρα συνεννοούμαστε. Η δημοσίευσή μου δεν είχε την έννοια μνημοσύνου, απλά επειδή άκουσα αρκετή γκρίνια ήθελα να τονίσω τον βαθμό επιτυχίας μέχρι τώρα. Και φυσικά συνεχίζουμε για όσο το δυνατό ψηλότερα.

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

νομίζω ότι είδες ψύχραιμα τα πράγματα. Συμφωνώ 100% αν και χθες ήμουν απίστευτα απογοητευμένος..

hackaday είπε...

Ότι και να λέμε η πορεία του ΠΑΟΚ δεν αφήνει περιθώρια για πικρόχολα σχόλια.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@Στάθη, ώρες ώρες καταφέρνω να μένω ψύχραιμος...

@jim, ακριβώς!