Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

ΟΣΕ...την αγανάκτησή μου!

Κι έρχεται η στιγμή να αγανακτήσω εγώ, ο φανατικός υποστηρικτής του δημόσιου χαρακτήρα της Παιδείας, της Υγείας, της ενέργειας... των συγκοινωνιών . Κυριακή βράδυ θέλω να μάθω τι ώρα έρχεται το τραίνο από το Βελιγράδι.
Η ιστοσελίδα του ΟΣΕ είναι για μπάτσες, δεν λέει ούτε τα στοιχειώδη. Βρίσκω από άλλες σελίδες τηλέφωνα.
Πληροφορίες ΟΣΕ Θεσσαλονίκης 2310519519. Μετά από 35' αναπάντητων κουδουνισμάτων απελπίζομαι.
Πληροφορίες στην Αθήνα 2105297777. Ακούω μαγνητοφωνημένο μήνυμα "εργαζόμαστε από 7 το πρωί μέχρι 10 το βράδυ. Αν δεν σας απαντήσουμε καλέστε αργότερα" Δηλαδή γιατί να μη μου απαντήσετε; Η ώρα είναι 9. Καλώ ξανά και ξανά και ακούω το ίδιο μήνυμα. Δηλαδή πότε αργότερα ρε λεβέντες; Όταν θα περάσει η "10 το βράδυ" οπότε δεν εργάζεστε;
Τετραψήφιος αριθμός 1440. Καλά πόσο ηλίθιος μπορώ να γίνω; Μονίμως απασχολημένο.
Και βέβαια το οτι είναι Κυριακή δεν μπορεί να ισχύει σε μια υπηρεσία που λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο 24 ώρες την ημέρα.
Και τελικά από μια σέρβικη ιστοσελίδα έμαθα οτι το τραίνο φτάνει στις 22.20
Φχαριστώ "ντόμπρι"

Δεν υπάρχουν σχόλια: