Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τετάρτη 24 Μαρτίου 2010

Απορείστε μαζί μου

Σε ποιόν πόλεμο κατέστη ανάπηρος ο κύριος;
1940-41 και εμφύλιος, σημερινή ηλικία 85 το λιγότερο
Κορέα, 75 το λιγότερο

Κύπρος , 36 αλλά ανάπηρος άνθρωπος με αυτοκίνητο (CHEVROLET CORVETTE) που πιάνει τα 300 χλμ;
Μπορεί... εξ άλλου στην Ελλάδα όλα είναι δυνατά…

6 σχόλια:

palalos είπε...

έχω στην γειτονιά μου άνθρωπο που από τα 48 του έχει βγεί σε αναπηρική σύνταξη (ο άνθρωπος είναι υγιέστατος) τώρα είναι 60....

έχω επίσης φίλο, 50 χρονών που έπαθε σκλήρυνση κατα πλάκας , δεν βλέπει από το ένα μάτι του και η επιτροπή συντάξεων του δίνει αναπηρία 50%...

Ανώνυμος είπε...

Εμείς έχουμε αναπηρία στον εγκέφαλο που επιτρέπουμε να υπάρχουν όλα αυτά τριγύρω μας.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@PALALOS, εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με απλό αναπηρικό αυτοκίνητο. Αυτό ανήκει σε ανάπηρο πολέμου (ΑΝ.Π)

@paokland, ποιός μας λογαριάζει εμάς;

hackaday είπε...

και δεν του το έβαλες φωτιά του κόπανου;

ad noctum είπε...

Ας μην είμεθα άδικοι και προκατειλημμένοι με τους αναξιοπαθείς συνανθρώπους ημών. Ημπορεί, ο συγκεκριμένος χριστιανός, όντως να διεξήγαγε πόλεμον δια να αποκτήσει τα σχετικά (τετράτροχα) προνόμια...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

@ad noctum, είναι μιά εκδοχή κι αυτό...;-))