Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Παλληκάρι μου Χατζηδάκη νομίζεις πως σε ξέχασα;

Όχι βέβαια. Για πες μου λοιπόν, οι μίζες της Ζήμενς δεν είναι «λεφτά του ελληνικού λαού;» Η κάθε Ζήμενς συμπεριλαμβάνει τις μίζες στα κόστη της (δεν είναι κουτόφραγγοι), κι έτσι τα μαύρα που μοιράστηκαν εδώ κι εκεί εμείς τα πληρώσαμε, από τις τσέπες μας βγήκαν. Και μη βιαστείς να πείς «όχι εγώ, οι άλλοι» γιατί έχουμε ακόμα μέλλον. Ο λόγος που απευθύνομαι σε σένα είναι γιατί εσύ ξέρεις να υπολογίζεις πόσα σχολεία και νοσοκομεία θα είχαμε (το έκανες για την Ολυμπιακή) αν είχαμε ικανούς άξιους και ΚΥΡΙΩΣ τίμιους πολιτικούς.
Γιάννης Αγιάννης

1 σχόλιο:

ange-ta είπε...

Αυτά είναι σημεία και τέρατα του συστηματος που ΔΕΝ πρόκειται κανένας πολιτικός, όσο τίμιος και αν είναι αν τα καταργησει.

Εχω κάνει μις ιστορία απο το 2058