Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

Δεν έχω όρεξη να γράψω σήμερα…


Νοιώθω κουρασμένος από τα πολλά που με τσιτώνουν, όπως ας πούμε, το ότι σήμερα το πρωί μετά τη χθεσινοβραδυνή βροχή, τα ποτιστικά του παραλιακού πάρκου δούλευαν στο φουλ. (όποιος με πει παράξενο, θα τα χαλάσουμε).
Ή ο μαλάκας με το C5 που μπήκε στον στενό μονόδρομο ενώ είδε το ασθενοφόρο που ήταν σταματημένο 50-60 μέτρα πιο πάνω, και φτάνοντας πίσω του άρχισε να κορνάρει ενώ μιλούσε στο κινητό κάνοντας χειρονομίες, προφανώς εξηγώντας στον συνομιλητή του ότι κάποιος μαλάκας αρρώστησε σε λάθος μέρος και λάθος ώρα. Και συνέχιζε να κορνάρει, όχι μπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιπ, αλλά μπιπ-μπιπ-μπιπ.
Κι εγώ να μην έχω μια γλάστρα στο μπαλκόνι ρε γαμώτο…
Γι αυτό σας λέω...

Γιάννης Αγιάννης



3 σχόλια:

ab irato είπε...

Σε ανάλογες περιπτώσεις, ενδείκνυται (ή, μάλλον, επιβάλλεται) ο ανηλεής λιθοβολισμός. Δεν έχεις παρά να προμηθευτείς τον κατάλληλο εξοπλισμό από την πλησιέστερη ακτή (ή, από το κοντινότερο γιαπί). Θα νιώσεις πολύ καλύτερα, σου το εγγυώμαι...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Θα το φροντίσω... Καλή ιδέα να είναι κανείς έτοιμος..

Ανώνυμος είπε...

Έτυχα σε ένα περιστατικό. Μπροστά το ασθενοφόρο και πίσω ο μαλάκας που κορνάριζε. Τι έκανα για να του τη σπάσω; Έβαλα το αυτοκίνητο μου από πίσω του και έφυγα για δεκαπέντε λεπτά και όταν μου ζήτησε το λόγο του είπα ότι μου άρεσε πολύ η κόρνα του. Φυσικά έγινε της πουτάνας και τις μάζεψε γιατί ήταν πιστιρικάς και ήθελε να πουλήσει μαγκιά με το Audi του μπαμπάκα του στη γκόμενα αλλά έλα που σαν πρώην οικοδόμος σιδεράς τα χέρια μου σφίγγουν σα τανάλιες... Τα ήθελε ο κώλος του.