Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Σάββατο 14 Ιουνίου 2008

Για πες μου καλέ μου Δήμαρχε (Θεσσαλονίκης)

Γιατί δεν μαζεύεις τα σκουπίδια από τον δρόμο μας;
Πως είπες; Είναι κλειστή η χωματερή;

Να σου πω κάτι; Δεν μ' ενδιαφέρει αν είναι κλειστή η χωματερή ή το σαλόνι σου.



Κάθετος στην Βασ. Όλγας
Να τα μαζέψεις και να τα πας εκεί που πηγαίνεις και τα σκουπίδια της Βασ. Όλγας και της Τσιμισκή.



Βασ. Όλγας

Και εξήγησέ μου γιατί στην Προξένου Κορομηλά αναλογεί ένας κάδος για κάθε οικοδομή 12-16 διαμερισμάτων και στον δρόμο που μένω υπάρχουν 13 κάδοι για 29 οικοδομές 18-28 διαμερισμάτων.

2 σχόλια:

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Εκεί κοντά έχω το σπίτι μου και εγώ φίλε..Μένω λίγο πιο ψηλά..στο ύψος του"Ελληνικού"..Ωστε ακόμα παραμένει αυτό το χάος των σκουπιδιών ε;Μαλισταααα...

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Μου 'χει σπάσει τα νεύρα ο άχρηστος που νοιάζεται μόνο για τη βιτρίνα...