Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Ιδιωτικές κλινικές και νοσηλεία

Παίρνοντας αφορμή από τους προβληματισμούς και τα σχόλια του ΦΩΝΗ...ΒΟΩΝΤΟΣ για το Σύστημα Υγείας.
Έχω τη μάνα μου εγχειρισμένη (κάταγμα κεφαλής μηραίου οστού) σε ιδιωτική κλινική, αφού ο "φίλος" ορθοπεδικός χειρουργεί εκεί. Σαν ξενοδοχείο καλό, δε λέω, με τηλεόραση LCD στο δωμάτιο, κλιματισμό και άλλα φρού φρού. Γιατρός περνάει μόνο αν τον ζητήσεις και το νοσηλευτικό προσωπικό.... της έβαλαν ορό που μετά από δίωρο ανακάλυψα οτι δεν έσταζε, της έβαλαν θερμόμετρο και το ξέχασαν με αποτέλεσμα από τις κινήσεις της να πέσει και να σπάσει, την βρήκα ημίγυμνη στο κρεββάτι γιατί ζεσταινόταν και πέταξε τα σκεπάσματα, ο ορός που πριν δεν έσταζε είχε μουσκέψει τα σεντόνια γιατί δεν είχαν ανοίξει σωστά την σύνδεση στο χέρι της.... Η αναισθησιολόγος πέρασε να μας πει για τα 500(!!!) ευρώ της και ο χειρουργός "φίλος" μας το φυλάει για έκπληξη. Η μάνα μου έχει ασφάλεια Δημοσίου και η κλινική μας είχε πεί οτι καλύπτεται πλήρως (προφανώς εννοούσε ξενοδοχειακά κι εμείς οι αφελείς νομίσαμε άλλα). ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ και άλλες μαλακίες...
Ρε είναι να μη χρειαστείς.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειναι να μη χρειαστεις ρε Ζαν πραγματικα..
Από περιεργεια που ειναι;;

Στειλε το σε μεηλ αμα θες

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Στο έστειλα γιατρέ μου...

ange-ta είπε...

περαστικά της να είναι και θα τα ξεχασεις!
Μέχρι τότε υπομονη και ψυχραιμία που λέμε, αφού άλλο τι δεν έχουμε να πούμε.