Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

Πάρτε ένα ανέκδοτο μπας και γελάσει το χειλάκι σας

Φίλος επισκέπτεται φίλο στο σπίτι του και μετά τα "βρε καλώς τον" κλπ πίνουν καφέ και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος.
Επισκέπτης -Από υγεία πως πας;
-Κοίταξε είχα προχωρημένο αλτσχάϊμερ, αλλά πήγα σε έναν καλό γιατρό και είμαι εντάξει.
-Αλήθεια; πως τον λένε;
-Να δεις ρε γαμώτο όλο μου διαφεύγει... Α! ποιόν είχαμε αρχηγό στον πόλεμο;
-Ποιόν πόλεμο τον εμφύλιο;
-Όχι ρε, πιό παλιά..
-Με τους Ιταλούς, με τους Γερμανούς;
-Όχι ρε συ, πιό παλιά...
-Πιό παλιά; στην Επανάσταση εννοείς;
-Πιό παλιά...
-Πόσο παλιά, θα με σκάσεις, τον Μεγαλέξανδρο;
-Πιό παλιααααά
-Έτοιμος είμαι να τρελαθώ..Θερμοπύλες; Μαραθώνα; Σαλαμίνα;
-Πιοοοοό παλιά...
-Θανάση άντε γαμήσου, πότε πιό παλιά στον Τρωικό πόλεμο;
-Α γειά σου στον Τρωικό πόλεμο...με πέθανες ώσπου να καταλάβεις..
-Ουφ, στον Τρωικό πόλεμο είχαμε αρχηγό τον Αγαμέμνονα, έτσι τον λένε τον γιατρό;
-Όχι, αλλά γιατί έγινε ο Τρωικός πόλεμος;
-Για την Ελένη
-Επί τέλους!!! Ελένηηη, πως λένε τον γιατρό που πήγα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: