Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

Πού ζείς ρε φίλε;

Ήξερα οτι τα ασθενοφόρα του Ε.Σ.Υ./Ε.Κ.Α.Β. δεν μεταφέρουν ασθενείς σε ιδιωτικές κλινικές παρά μόνο σε Δημόσια Νοσοκομεία, έτσι όταν είδα ένα ασθενοφόρο σταθμευμένο μπροστά σε ιδιωτική κλινική ρώτησα το πλήρωμα αν έχει αλλάξει τίποτα στο σύστημα. Μου απάντησαν πως οχι, αλλά μεταφέρουν νεφροπαθείς σε ιδιωτικές κλινικές που είναι συμβεβλημένες με τα νοσοκομεία επειδή οι τεχνητοί νεφροί των νοσοκομείων δεν επαρκούν. Δηλαδή αν δεν υπήρχαν ιδιωτικά μηχανήματα αιμοκάθαρσης, πολλοί νεφροπαθείς ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΦΤΥΛΙΣΜΕΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ!!! Νόμιζα οτι έχω πολλά μαζεμένα γι αυτούς που διαχειρίζονται τις τύχες του λαού μας, αλλά αυτοί φροντίζουν να με τροφοδοτούν συνεχώς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: