Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

Η άγρια συμμορία εναντίον...(και) συνταξιούχων

Οι γύπες της πολιτικής βρήκαν τη λύση σ’ ένα πρόβλημα που απασχολεί τη φατρία τους, γατί για τα προβλήματα των άλλων, του συνόλου δηλαδή, δεν χαλάνε τη ζαχαρένια τους. Οι αποτυγχάνοντες να επανεκλεγούν βουλευτές θα παίρνουν λέει, μηνιαίο επίδομα 3.000 ευρώ επί δύο χρόνια, για να μπορέσουν να επανενταχτούν στον προηγούμενο επαγγελματικό τους χώρο. Εκτός από το ότι η απόφαση αυτή ξεπερνά τα όρια της σκανδαλώδους πρόκλησης υπέρ μιας ομάδας ανθρώπων αποτυχημένων επαγγελματικά (αλλιώς δεν θα μεταπηδούσαν στη πολιτική), αλλά αποτυχημένων και σ’ αυτήν αφού αυτοί που τους ψήφισαν κάποτε έκριναν ότι δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες τους και δεν τους ξαναψήφισαν, δείχνει σε όλους τους ανέργους, νέους επαγγελματίες, απολυμένους, πτωχεύσαντες μικρομεσαίους και άλλους, ότι είναι πολίτες β΄ κατηγορίας. Εν πάσει περιπτώσει τη πήρανε την απόφαση κι έπρεπε να βρούν και από πού θα πάρουν τα χρήματα που χρειάζονται γι αυτή την αγαθοεργία. Το βρήκαν κι αυτό, νομίζατε ότι δεν; Μα φυσικά από ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ. Δεν μπορεί, λένε οι γκουρού της οικονομίας, η επικουρική σύνταξη να είναι μεγαλύτερη από το 20% της κύριας. Γιατί δεν μπορεί ρε μάγκες; Ποιος το λέει αυτό και πώς το αποδεικνύει; Τέλος πάντων σας αποκαλύπτω το φοβερό μου μυστικό. Είμαι 61 ετών συνταξιούχος και παίρνω 1000 ευρώ σύνταξη συν 300 ευρώ επικουρική δηλαδή το 30% της κύριας. Εσείς αγαπητοί φίλοι και φίλες μπορεί να με συγχωρήσετε γι αυτό μου το έγκλημα, αυτοί όμως θα μου το κόψουν το κατοστάρικο. Αν ζήσω, λέμε ΑΝ, άλλα 15 χρόνια θα μου πάρουν συνολικά 21.000 ευρώ (15Χ14Χ100) και θα δώσουν τα κοπρόσκυλα στο κάθε ένα από τα αποτυχημένα κοπρόσκυλα που δεν θα καταφέρνει να επανεκλεγεί από ‘δω και στο εξής, 72.000 ευρώ σε δύο χρόνια. Αν πω «στους γιατρούς να τα φάνε» θα είμαι κακός; Κι αν ακόμα το μέτρο ισχύσει για τους από εδώ και πέρα συνταξιοδοτούμενους η θέση μου είναι ίδια, δεν περνάει σε μένα η τακτική του διαχωρισμού σε παλιούς και νέους συνταξιούχους, όπως και σε παλιούς και νέους εργαζόμενους. Καλή Κυριακή και μη τους αφήνετε να καταστρέφουν τα όνειρά σας, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΣΑΣ, ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕ ΤΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: