Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Για να τελειώνουμε με Γεωργιάδη, διαιτησίες κλπ

Από επισκέπτη του blog μου πήρα το παρακάτω e-mail και υποχρεούμαι να το αναρτήσω.
"Είπαν και έγραψαν πολλά διάφοροι εγκυρότεροι από εμένα. Ας γράψω κι εγώ τη γνώμη μου.

Φάση τραυματισμού Καράμπελα, φάουλ και κόκκινη κάρτα, αλλά στο βίντεο που το έχω ακόμη, φαίνεται καθαρά οτι ο διαιτητής έχει ανάμεσα σ' αυτόν και τη φάση, έναν παίκτη του Άρη που μαρκάρει τον Γεωργιάδη από τ' αριστερά κι έναν του ΠΑΟΚ που δεν συμμετέχει στη φάση αλλά εμποδίζει το οπτικό πεδίο του. Φάση Χαλκιά Salmon, το απλωμένο πόδι του Χαλκιά παίρνει το δεξί πόδι του αντιπάλου, αφού έχει αποτύχει να βρεί τη μπάλλα. Πέναλτυ, πολύ περισσότερο για ένα διαιτητή ΠΑΟΚτσή και στημένο όπως λένε. Φάση Κόκε Κνόλ, το χέρι ΔΕΝ πάει στη μπάλλα, φάση ανατροπής από πίσω του Σάλμον μέσα στη περιοχή, πέναλτυ και κόκκινη, φάση Σνάουτσερ πέναλτυ και κόκκινη. Αυτά, και τά άλλα που λέει ο Βαρούχας είναι να γελάς γιατί συχνότατα γνωματεύει διαφορετικά για παρόμοιες φάσεις διαφορετικών αγώνων. Εν κατακλείδι, ο Άρης δεν ήταν καλός γι αυτό και έχασε. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: