Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

Προβληματάκι: το χρήμα να κυκλοφορεί...

Υποψήφιος πελάτης ξενοδοχείου ρωτά τον ρεσεψιονίστ αν υπάρχει ελεύθερο δωμάτιο. "Μόνο ένα" απαντάει εκείνος. -Μπορώ να το δω; γιατί ξέρετε είμαι λίγο δύσκολος.. -Βεβαίως αλλά πρέπει να μου αφήσετε 20 ευρώ τα οποία θα σας επιστρέψω αν δεν μείνετε ή θα υπολογισθούν στο λογαριασμό σας αν μείνετε. Πράγματι έτσι γίνεται και ο πελάτης πηγαίνει στο δωμάτιο. Ο γκρούμ έρχεται στον ρεσεψιονίστ και ζητάει τα 20 ευρώ που του είχε δανείσει πριν μέρες κι εκείνος του δίνει το εικοσάρικο του πελάτη. Ο γκρούμ βρίσκει την καμαριέρα.
-Ορίστε το εικοσάρικο που σου χρωστώ. Αυτή το παίρνει και πηγαίνει στον μάγειρα. -Σ' ευχαριστώ για την διευκόλυνση, πάρε το εικοσάρικο που μου είχες δανείσει. Ο μάγειρας πάει στον ρεσεψιονίστ. -Μ' έπρηξες μ' εκείνα τα δανεικά, ορίστε παρ' το, και του δίνει το εικοσάρικο. Σε λίγο κατεβαίνει ο πελάτης. -Δυστυχώς είναι πολύ μικρό το δωμάτιο, λυπάμαι. Ο ρεσεψιονίστ του επιστρέφει το εικοσάρικο.
Όλοι τακτοποίησαν τις υποχρεώσεις τους χωρίς να χάσει κανείς, μόνο και μόνο επειδή το χρήμα κυκλοφόρησε! (;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: