Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Η πολιτική των κανονιοφόρων (ελληνική πατέντα, αλλά...)


Όταν οι Μήλιοι αποφάσισαν να αποχωρήσουν απο την Αθηναϊκή συμμαχία διατηρώντας την ουδετερότητά τους, οι Αθηναίοι έστειλαν πρέσβεις οι οποίοι προσπάθησαν να τους ανακαλέσουν στη τάξη. Οι Μήλιοι υποστήριξαν οτι η απόσχισή τους απο την αθηναϊκή συμμαχία ΔΕΝ σήμαινε προσχώρησή τους στην Σπαρτιατική. Οι Αθηναίοι πρέσβεις απάντησαν (θα σας θυμίσει κάτι αυτό) οτι στη παρούσα φάση "ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ". Κάτι είπαν οι Μήλιοι περί δικαίου και ηθικής και πήραν την απάντηση που θα χάραζε εφεξής νέους δρόμους στη διεθνή πολιτική. Είπαν οι Αθηναίοι: όσα μας λέτε είναι σωστά και λαμβάνονται υπ' όψη. Εκείνο όμως που πρέπει ΕΣΕΙΣ να λάβετε σοβαρά υπ' όψη, είναι ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ 2.000 ΤΡΙΗΡΕΙΣ! Ποιόν δεν θα έκαμπτε ένα τέτοιο επιχείρημα; Όχι τους Μήλιους πάντως, γι αυτό και οι Αθηναίοι το 'καναν θερινό το μαγαζί δικαιώνοντας τα επιχειρήματά τους. Τόσους αιώνες μετά κι ενώ είμαστε οι πρώτοι διδάξαντες, αδυνατούμε να κάνουμε χρήση των όποιων πλεονεκτημάτων μας. Οι τριήρεις δεν μεταφράζονται κατ' ανάγκη σε κανονιοφόρους κι αεροπλάνα, μεταφράζονται όμως σε επενδύσεις, αναπτυξιακά έργα, δουλειές βοήθεια και στήριξη. Τώρα θα μου πείς "μόνος σου τα λες, μόνος σου τ'ακούς". Το ξέρω και γι αυτό έκανα και το blog μου, μπας κι ακούσουν κι άλλοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: