Κόστος μετακίνησης (εντός 70') 0,60€.
Αυτά μέχρι 31 Ιανουαρίου.
Η ίδια χρονικά διαδρομή από 1 Φεβρουαρίου θα κοστίζει 1,60. Αύξηση 266%!!! (το παλιό εισιτήριο χ 2,66 φορές)
Και ο έξυπνος ΟΑΣΘ έχει εξαφανίσει τα εισιτήρια των 0,60 που κανονικά ισχύουν μέχρι 31/1 κι έχει ξεκινήσει τα νέα εδώ και ένα δεκαήμερο.
Και καλά, εγώ κατεβαίνω στο κέντρο για όχι σοβαρούς λόγους και όχι κάθε μέρα.
Η ίδια χρονικά διαδρομή από 1 Φεβρουαρίου θα κοστίζει 1,60. Αύξηση 266%!!! (το παλιό εισιτήριο χ 2,66 φορές)
Και ο έξυπνος ΟΑΣΘ έχει εξαφανίσει τα εισιτήρια των 0,60 που κανονικά ισχύουν μέχρι 31/1 κι έχει ξεκινήσει τα νέα εδώ και ένα δεκαήμερο.
Και καλά, εγώ κατεβαίνω στο κέντρο για όχι σοβαρούς λόγους και όχι κάθε μέρα.
Ο εργαζόμενος που χρησιμοποιεί το λεωφορείο 4 φορές την ημέρα και θα πληρώνει 3,20€ αντί 2,40 που πλήρωνε; (αύξηση 133% δηλαδή το παλιό εισιτήριο επί 1,33 φορές)
Πόσο έξω από την πραγματικότητα και αδιάφορος για την κοινωνία πρέπει να είναι αυτός που εγκρίνει τέτοιες αυξήσεις;
Πόσο έξω από την πραγματικότητα και αδιάφορος για την κοινωνία πρέπει να είναι αυτός που εγκρίνει τέτοιες αυξήσεις;
3 σχόλια:
Αυτό που δεν έμαθα (και θέλει ψάξιμο) είναι μήπως έγινε τίποτα με τις επιδοτήσεις. Ο ΟΑΣΘ -τυπικά ιδιωτικός μονοπωλιακός φορέας (όπως τα ΚΤΕΛ)- επιδοτείται από το κράτος για να έχει φτηνά εισιτήρια. Μήπως κόπηκαν ή μειώθηκαν οι επιδοτήσεις στο όνομα της οικονομικής προσαρμογής;
Άγνωστο δείμε μου, ποιός να μας ενημερώσει;
Μετά θέλουν να μας πείσουν να κατεβαίνουμε με το λεωφορείο και να μην παίρνουμε το αυτοκίνητο. Επίτηδες το κάνουν μου φαίνεται. Σε λίγο θα βρουν τρόπο να φορολογίσουν και το ποδήλατο.
Δημοσίευση σχολίου