Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011

Αστικές συγκοινωνίες

10.10 μπαίνεις στο λεωφορείο από την στάση Μπότσαρη, ακυρώνεις το εισιτήριό σου στις 10.11, και (με κίνηση) 10.30 είσαι στη Διαγώνιο. Αγοράζεις από το (ΧΧΧΧΧΧ) 3 ζευγάρια κάλτσες, 2 φανέλες και 2 μπόξερ, 10.45 αλλάζεις τη μπαταρία στο ρολόι σε παρακείμενο κατάστημα, 10.55 πληρώνεις έναν λογαριασμό σε ΑΤΜ τράπεζας, 11.00 με 11.15 πίνεις ένα εσπρέσο στα όρθια στο SOCIAL, 11.20 παίρνεις το λεωφορείο της επιστροφής.
Κόστος μετακίνησης (εντός 70') 0,60.
Αυτά μέχρι 31 Ιανουαρίου.
Η ίδια χρονικά διαδρομή από 1 Φεβρουαρίου θα κοστίζει 1,60. Αύξηση 266%!!! (το παλιό εισιτήριο χ 2,66 φορές)
Και ο έξυπνος ΟΑΣΘ έχει εξαφανίσει τα εισιτήρια των 0,60 που κανονικά ισχύουν μέχρι 31/1 κι έχει ξεκινήσει τα νέα εδώ και ένα δεκαήμερο.
Και καλά, εγώ κατεβαίνω στο κέντρο για όχι σοβαρούς λόγους και όχι κάθε μέρα.
Ο εργαζόμενος που χρησιμοποιεί το λεωφορείο 4 φορές την ημέρα και θα πληρώνει 3,20€ αντί 2,40 που πλήρωνε; (αύξηση 133% δηλαδή το παλιό εισιτήριο επί 1,33 φορές)
Πόσο έξω από την πραγματικότητα και αδιάφορος για την κοινωνία πρέπει να είναι αυτός που εγκρίνει τέτοιες αυξήσεις;

3 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Αυτό που δεν έμαθα (και θέλει ψάξιμο) είναι μήπως έγινε τίποτα με τις επιδοτήσεις. Ο ΟΑΣΘ -τυπικά ιδιωτικός μονοπωλιακός φορέας (όπως τα ΚΤΕΛ)- επιδοτείται από το κράτος για να έχει φτηνά εισιτήρια. Μήπως κόπηκαν ή μειώθηκαν οι επιδοτήσεις στο όνομα της οικονομικής προσαρμογής;

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Άγνωστο δείμε μου, ποιός να μας ενημερώσει;

Saq είπε...

Μετά θέλουν να μας πείσουν να κατεβαίνουμε με το λεωφορείο και να μην παίρνουμε το αυτοκίνητο. Επίτηδες το κάνουν μου φαίνεται. Σε λίγο θα βρουν τρόπο να φορολογίσουν και το ποδήλατο.