Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Ο Γιάννης Αγιάννης γιορτάζει…

…και σαν «Άθλιος» στέλνει τις αθλιότερες των ευχών στους συνονόματους τρισάθλιους Παπανδρέου, Πάγκαλο, Καραμανλή, Μαγγίνα, Παυλόπουλο, Σημίτη, Τσοχατζόπουλο, Λαλιώτη, Παπακωνσταντίνου, Μητσοτάκη (και τέκνα), Χρυσοχοΐδη, Χατζηδάκη, Αλογοσκούφη, Βουλγαράκη, Εφραίμ, Αναστασιάδη, Πρωτόπαπα, Ρουσόπουλο και άλλους.

Όχι θα σας άφηνα…

5 σχόλια:

Swell είπε...

Γιάννη Αγιάννη, σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου. Σ' όλους αυτούς που παραθέτεις στην ανάρτηση, ντρέπομαι να πω τι τους στέλνω.

tzonakos είπε...

Χρόνια μας Πολλά !
Αθλιε, δεν ειναι γιάννηδες όλοι αυτοί που αναφέρεις, κι επι πλέον ξέχασες πολλούς ακόμα, τρισάθλιους :)

ΑΝΔΡΕΑΣ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ τις καλύτερες ευχές μου.

hackaday είπε...

Χρόνια πολλά Γιάννη και καλά με υγεία πάνω απ' όλα. Ξέχασες το μίασμα τη Δραγώνα, αλλά αν έγραφες όλους τους άθλιους της Ελλάδας θα έγραφες εγκυκλοπαίδεια οπότε δε λέει.
Τι να ευχηθώ άλλο; Υπομονή και κουράγιο. Θα μας χρειαστεί.

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε...

Ευχαριστώ όλους!
Καλή δύναμη...