Αυτό δεν είναι ένα blog που ψάχνει την επισκεψιμότητα. Είναι ένα προσωπικό σημειωματάριο, ένας τρόπος να ξεφορτώνομαι τους θυμούς μου και να μοιράζομαι τις χαρές μου. Είναι καλύτερο από το να μουρμουρίζω ή να γελάω μόνος μου.
Εδώ όλο και κάποιος ακούει…


Μην ξεχνάτε...

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Παράνομοι εναντίον νομίμων σημειώσατε «1»

Όλες οι εκκρεμείς φορολογικές υποθέσεις θα περαιωθούν -λέει- με ευνοϊκές ρυθμίσεις που θα φτάνουν στο -80% των προστίμων και προσαυξήσεων. Δηλαδή τα 32 δις βεβαιωμένων οφειλών που η κρατική ανεπάρκεια δεν μπόρεσε να εισπράξει, καθώς και τα άλλα 30 δις που είναι στα δικαστήρια, θα τύχουν ευνοϊκών ρυθμίσεων. Που σημαίνει οτι θα πάνε δηλαδή οι οφειλέτες, θα κάνουν τη ρύθμιση (σε 60 ας πούμε δόσεις) θα πληρώσουν την πρώτη, άντε και την δεύτερη, και μετά θα περιμένουν πότε θα ‘ρθει μια άλλη κυβέρνηση να ξανακάνει ρυθμίσεις. Τουτέστιν, εσύ που φρόντιζες να είσαι εν τάξει με τις υποχρεώσεις σου , είσαι ο μαλάκας της ιστορίας και μάλιστα με κρατική βεβαίωση.
Το ίδιο είσαι κι εσύ που δεν έχτισες ένα αυθαίρετο το οποίο μετά θα το «έσωνες» καταβάλλοντας ένα σχετικά μικρό ποσό-πρόστιμο στα άδεια ταμεία του κράτους. Όπως το ίδιο είμαι κι εγώ που αγόρασα ένα διαμερισματάκι 40 τ.μ. χωρίς να έχω τελειώσει πολυτεχνείο. Όταν το πήρα ήταν στα τούβλα. Δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, όλα κανονικά όλα πληρωμένα, και τώρα βγήκε μια βρώμα ότι όλα τα διαμερίσματα της οικοδομής έχουν ημιυπαίθριους που κλείστηκαν χωρίς κανείς μας να έχει ιδέα (σοβαρά μιλάμε).
Αντί το κράτος να πιάσει τους εργολάβους και τους υπαλλήλους της πολεοδομίας που έβαλαν την υπογραφή τους στα σχέδια και υποτίθεται ότι έκαναν και τον σχετικό έλεγχο, κυνηγάνε τους ιδιοκτήτες. Πιάσε και τον συμβολαιογράφο που στο συμβόλαιο δεν αναφέρει τίποτα περί ημιυπαιθρίων παρά μόνο περιγράφει το διαμέρισμα «σύμφωνα με το υπ’ εμέ κατατεθέν σχέδιο της οικοδομής» και κούρεψέ τους όλους. Εμένα τι με τραβάς; Αλλά είπαμε ανήκω στην κατηγορία με Μ κεφαλαίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: